وبلاگ

با مانتو آبی کاربنی چه روسری ست کنیم؟

ست روسری با مانتو آبی کاربنی

اگر نمی دانید با مانتو آبی کاربنی خود چه روسری بپوشید این مطلب مخصوص شماست. در این راهنما انواع روسری هایی که می توانید با مانتو آبی کاربنی خود بپوشید را برایتان گردآوری نموده ایم تا با الهام از آنها بتوانید استایل شخصی دلخواه خود را بسازید. پس اگر قصد خرید مانتو کاربنی را دارید پیشنهاد میکنیم این پست را تا انتها دنبال کنید.

 

خصوصیات رنگ آبی کاربنی

آبی کاربنی طیفی از رنگ آبی است که اغلب با رنگ آبی نفتی اشتباه گرفته می شود.  رنگ آبی کاربنی همانند سرمه ای ترکیبی از رنگ آبی و مشکی است اما مانتو آبی کاربنی رنگ روشن تری نسبت به مانتو سرمه ای دارد.

آبی کاربنی رنگ عمیق و بسیار زیبایی است که اولین بار این رنگ برای مسابقه طراحی لباس ملکه شارلوت انگلستان ساخته شد و به عنوان رنگ اشرافی و سلطنتی شناخته می شود. به همین دلیل از این رنگ در انواع مانتو مجلسی استفاده می شود.

تاریخچه ساخت رنگ آبی کاربنی به پادشاهی بریتانیا بر می گردد و تداعی کننده اشراف زادگان و لباس های سلطنتی است. این موضوع باعث می شود تا رنگ آبی کاربنی پرطرفدارترین رنگ برای انواع مانتو کتی، مانتو مجلسی و لباس های رسمی باشد.

آبی کاربنی یک رنگ همه فن حریف است. می توان آن را با رنگ های مختلفی ست کرد. این رنگ نمادی از اعتماد و خلوص نیت است.

 

با مانتو آبی کاربنی چه روسری ست کنیم؟ | گالری مانتو میرداماد

ست آبی کاربنی با روسری ترکیبی سبز لیمویی و نارنجی

اگر دنبال استایل دراماتیکی هستید می توانید مانتو آبی کاربنی خود را با رنگ های روشنی مثل سبز لیمویی و نارنجی ست کنید. روسری ترکیبی سبز لیمویی و نارنجی به استایل شما حس سرزندگی و نشاط می بخشد.

 

ست مانتو آبی کاربنی با روسری ترکیبی قرمز و نارنجی

آبی کاربنی یک رنگ چشم نواز و همه کاره است. به دلیل رنگ روشن و زیبایی که دارد وقتی با تناژ خاصی از رنگ قرمز ست می شود فوق العاده جذاب خواهد بود. آبی در چرخه رنگ به خوبی با نارنجی ست می شود که در چرخه رنگ مکمل رنگ آبی کاربنی است.

 

آبی کاربنی و صورتی پررنگ

رنگ صورتی پررنگ از ان دسته رنگ هایی است که با هر رنگی به راحتی ست نمی شود اما در کنار آبی کاربنی عالی خواهد بود. ترکیب شال صورتی پررنگ و مانتو آبی کاربنی یکی از جذاب ترین و رمانتیک ترین استایل های زمستانی را برایتان به ارمغان می آورد.

استایل مانتو آبی کاربنی و شال صورتی باعث می شود در نگاه دیگران دوست داشتنی، مهربان، احساساتی و در عین حال قابل اعتماد و خوش بین به نظر برسید.

 

ست روسری سرمه ای و مانتو آبی کاربنی

گرچه سرمه ای و آبی کاربنی هر دو طیفی از رنگ آبی هستند اما وقتی با هم ست شوند استایل فوق العاده زیبایی خلق می کنند.

 

با مانتو آبی کاربنی چه روسری ست کنیم؟ | گالری مانتو میرداماد

ست روسری سفید با مانتو آبی کاربنی

ترکیب کاربنی و سفید نیز یکی از استایل های زیبای زمستانی است. رنگ سفید باعث می شود مانتو کاربنی شما جلوه بیشتری داشته باشد.

 

ست روسری مشکی با مانتو آبی کاربنی

مشکی همانند سفید یک رنگ خنثی محسوب می شود که با هر رنگی ست می شود. ترکیب مشکی با آبی کاربنی استایل فوق العاده شیک و لاکچری را خلق می کند و مخصوص مراسمات رسمی زمستانه است. برای کاملتر شدن استایل خود می توانید از بوت ها و نیم بوت های مشکی، کیف چرم مشکی و کمربند همرنگ با روسری خود استفاده کنید. زیورآلات نقره ای و طلای سفید نیز هارمونی بسیار زیبایی با مشکی و کاربنی دارند که جذابیت استایل شما را چند برابر می سازند.

 

روسری یاسی با مانتو آبی کاربنی

اگر نمی دانید برای ست روسری با مانتو آبی کاربنی خود از چه رنگی استفاده کنید بی شک رنگ یاسی یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید. یاسی ملایم ترین و ملیح ترین رنگ بنفش است که همانند مشکی و سفید جزو رنگ های خنثی محسوب می شود. از طرف دیگر ترکیبی از رنگ آبی، سفید و قرمز است و با تناژ رنگی ملایم و چشم نوازی که دارد گزینه ایده آلی برای ست با آبی کاربنی خواهد بود.

 

روسری زرد و مانتو آبی کاربنی

رنگ زرد و آبی کاربنی در چرخه رنگ RBG یا CMY کاملا مخالف یکدیگر هستند. به عبارتی مکمل یکدیگر می باشند. بنابراین چه شما بخواهید یک روسری زرد روشن بپوشید یا زرد قناری یا حتی طلایی در کنار مانتو کاربنی زیبا و مد روز خواهد بود و برای تمام فصول سال عالی خواهد بود.

 

با مانتو آبی کاربنی چه روسری ست کنیم؟ | گالری مانتو میرداماد

فیروزه ای و آبی کاربنی

رنگ فیروزه ای یک رنگ سبز آبی روشن بسیار خوش رنگ است که باعث می شود که چهره شما بشاش تر به نظر برسید. اگر قصد شرکت در یک مصاحبه کاری یا جلسه رسمی را دارید روسری فیروزه ای و مانتو آبی ترکیب ایده آلی خواهد بود. زیرا باعث افزایش حس اعتماد بنفس شما شده و شما را فردی صادق، با اعتماد بنفس بالا، متعهد، باهوش و با ذکاوت و قابل اعتماد نشان می دهد. همچین حس آرامش خاصی را القا می کند و بهترین ست برای داشتن یک استایل رسمی زمستانه است.

فیروزه ای معمولا با آبی روشن اشتباه گرفته می شود اما ترکیبی از آبی و سبز است و نکته جالب اینکه در چرخه رنگ CMYK حدود 71% از رنگ کاربنی را فیروزه ای، 53% سرخابی و 12% مشکی تشکیل می دهد. به همین دلیل روسری فیروزه ای بهترین گزینه برای ست با مانتو کاربنی است و هم خوانی بالایی با این رنگ دارد.

 

سرخابی و آبی کاربنی

یکی دیگر از روسری هایی که خیلی به مانتو آبی کاربنی می آید، روسری سرخابی است. شما می توانید انواع روسری های طرح دار سرخابی مشکی، سرخابی سفید، سرخابی تکرنگ و … را با مانتو خود ست کنید. روسری سرخابی در کنار مانتو آبی کاربنی تیپ زمستانه عاشقانه و دلربایی را خلق می کنند و مخصوص مهمانی های دوستانه، قرار ملاقات های عاشقانه و مراسم نیمه رسمی می باشند.

 

ست روسری با مانتو آبی کاربنی

طلایی و آبی کاربنی

رنگ طلایی یکی از طیف های رنگ زرد است که همانند سایر رنگ های زرد مکمل بسیار خوبی برای رنگ آبی کاربنی خواهد بود. ست روسری طلایی و مانتو آبی کاربنی مخصوص مجالس رسمی و قرار ملاقات های مهم و کاری است زیرا شما را فردی ثروتمند، باهوش و زیرک، پرقدرت، موفق و قابل اعتماد جلوه می دهد. افرادی که استایل شخصی آنها ترکیب رنگ طلایی و آبی کاربنی است از نظر شغلی افراد موفقی محسوب می شوند. از طرفی طلایی و آبی کاربنی هر دو از جمله رنگ های اشرافی به شمار می روند که نشان دهنده زنی اصیل از یک خانواده مرفه و بسیار باهوش و موفق است.

امیدوارم از خواندن مطالب این مقاله لذت برده باشید. جهت مشاهده عکس های بیشتر از مدل مانتو کاربنی می توانید بخش مانتو کرم گالری میرداماد را مشاهده کنید.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (310)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (297)

مانتو اسپورت فصلی (935)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (418)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (423)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من