با مانتو بلند چه کفشی بپوشیم؟

ست مانتو بلند با کفش

ست مانتو بلند با کفش از ترندترین استایل های زنانه است که هیچوقت از مد نمی رود. امروزه تنوع مانتوهای بلند بسیار زیاد است و کفش های زیادی نیز در بازار موجود می باشند که می توان آنها را مانتو ست کرد مثل کفش اسپرت، کفش لژ دار، کتانی، بوت های بلند و … با این حال، بسته به نوع استایل و موقعیت مکانی که قصد پوشیدن مانتو بلند را دارید باید کفش مخصوصی را انتخاب کنید. به عبارتی، نمی توان هر کفشی را در هر استایل و با هر مدل مانتویی پوشید.

شاید خرید مانتو یا خرید کفش به تنهایی کار آسانی باشد. زیرا از علایق خود به خوبی آگاهید. اما اینکه چقدر کفش به مانتو شما بیاید خیلی مهمتر است. به ویژه وقتی به مهمانی دعوت شده باشید اهمیت این موضوع پررنگ تر می گردد. اگر به فکر خرید کفش هستید اما نمی دانید چه کفشی به مانتو بلند شما می آید تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

 

 

دلایل اهمیت ست کردن مانتو و کفش

پوشش هر فرد از مانتو گرفته تا کفش نمایانگر موقعیت اجتماعی و توصیفی از شخصیت فرد هستند. افراد معمولا با نوع پوششی که انتخاب می کنند احساسات و عواطف خود را بروز می دهند. بنابراین ست مانتو با کفشی که انتخاب می کنید تاثیر زیادی روی اینکه دیگران چه تصوری از شخصیت شما داشته باشند خواهد داشت. به عنوان مثال، زمانی که یک جلسه مهم کاری دارید یا قصد شرکت در یک مراسم مهم را دارید اولین چیزی که نظر دیگران را به خود جلب می کند پوشش شماست.

بنابراین، توصیه می شود برای ست کفش با مانتو خود همیشه ترفندهای اصولی در این زمینه را رعایت نمایید تا زیبایی استایل شما چند برابر شود.

از آنجایی که مانتو یکی از مهمترین بخش های پوشش زنان و دختران ایرانی است. مناسب بودن آن و همچنین ست بودنش با سایر اکسسوری هایی که در استایل خود به کار می برید اهمیت زیادی دارد.  همانطور که میدانید مانتوها انواع مختلفی دارند مثل مانتو اسپرت، مانتو فصل، مانتو مزونی و … که از میان آنها مانتو بلند از جایگاه ویژه ای در استایل زنانه و دخترانه به ویژه برای خانم های قد بلند و خانم های محجبه برخوردار می باشد که در ادامه به انواع ان و نحوه انتخاب کفش مناسب با این نوع مانتو خواهیم پرداخت.

 

ست مانتو بلند با کفش

انواع مانتو بلند

همانطور که عرض کردیم، مانتوهای بلند از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار می باشند و انواع مختلفی دارند. از جمله ترندترین مانتوهای بلند زنانه می توان به مانتوهای عبایی، ساحلی، کتی، مجلسی، اسپرت، مصری، راسته و ترکیبی اشاره کرد. اما سوال اینجاست چطور بفهمیم که به هر مانتو بلندی چه کفشی می آید؟ برای پاسخگویی به این سوال باید با ویژگی های مانتوها و کفش های مختلف آشنا شوید و بدانید برای چه زمان و مکانی پوشیده می شود. بیایید آنها را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید  معرفی جذاب ترین مانتو های 1402

 

ست مانتو بلند مجلسی و کفش پاشنه‌دار

اگر قصد شرکت در مراسمی را دارید ست مانتو بلند با کفش پاشنه دار بهترین گزینه ای است که می توانید انتخاب کنید تا قدرت و ظرافت زنانگی خود را به رخ بکشید. ست مانتو بلند و کفش پاشنه بلند برای انواع مراسم رسمی و نیمه رسمی مناسب است. به شرطی که مانتو مجلسی شما برای مجالس رسمی یا غیر رسمی مناسب باشد. کفش هایی که پاشنه بلندی دارند می‌توانند جذابیت استایل مجلسی شما را چند برابر بیشتر بسازند.

 

مانتو بلند مجلسی و کفش پاشنه‌دار

 

ست مانتو بلند اسپرت و کفش اسنیکر برای استایل اسپرت

برای داشتن یک استایل غیر رسمی و اسپرت جذاب می توانید مانتو بلند اسپرت خود را با شلوار جین اسکینی و کفش اسنیکر ست کنید. این نوع کفش بسیار نرم و راحت هستند و طراحی آن به نحوی است که از محبوبیت خاصی در بین تمام گروه های سنی برخوردار می باشد. این نوع استایل مخصوص فصل بهار و تابستان است.

ست مانتو با کفش های کتانی مثل اسنیکر انتخاب اکثر خانم های اسپرت پوش است که مایلند استایل اسپرت و راحتی داشته باشند. در این نوع ست می توان از شلوارهای اسلش و شلوارهای جین نیز استفاده کرد.

ترکیب اسنیکر و مانتو بلند و جلو باز باعث می شود قد بلندتر و خوش استایل تر به نظر برسید.  البته به شرطی که ترکیب رنگ مناسبی را در استایل خود به کار ببرید. البته این نوع استایل را علاوه بر استایل اسپرت می توان به عنوان یک استایل دانشجویی جذاب هم در نظر گرفت. همچنین برای استایل کژوال هم مناسب است.

 

با مانتو بلند چه کفشی بپوشیم؟ | گالری مانتو میرداماد

 

مانتو بلند و انواع صندل در تابستان

اگر به فکر داشتن یک استایل شیک و در عین حال خنک برای روزهای گرم تابستان هستید ، صندل بهترین گزینه برای شماست.صندل های بندداری که معمولا طول بند آنها تا ساق یا مچ پا می باشد، می‌تواند انتخاب خوبی برای ست کردن با مانتو بلند طرح بهاره یا مانتو بلند تابستانی باشد. البته در این نوع استایل می توان مانتو و دامن یا مانتو هم به کار برد. این مدل مانتو مخصوص فصل بهار و تابستان است. حتی می توان از آن به عنوان یک مانتو  مجلسی هم استفاده کرد.   بعلاوه، می‌توانید صندل هایتان را با مانتوهای مجلسی خود نیز ست کنید. برای ست صندل با مانتو مجلسی می توانید از انواع صندل های پاشنه بلند استفاده کنید. صندل های پاشنه‌ بلند می‌توانند جذابیت استایل مجلسی شما را چندبرابر کنند.

علاوه بر صندل های پاشنه بلند، صندل های لژدار هم انتخاب مناسبی برای ست با مانتو مجلسی هستند. این نوع صندل معمولا در فصول گرم سال مورد استقبال قرار می گیرند. برای استایل کژوال  در فصل تابستان می توانید از صندل لژدار با بند انگشتی و صندل های تخت استفاده کنید. صندل های لژدار با بند آویزان نیز برای مهمانی های غیر رسمی مناسب هستند. همچنین باعث می شوند قدبلندتر به نظر برسید. به طور کلی، صندل از هر نوعی که باشد مخصوص تابستان و بهار و استایل کژوال و مجالس غیر رسمی است.

بیشتر بخوانید  برای یک دست کت و شلوار چقدر پارچه لازم است ؟

 

 

ست مانتو بلند با کفش

مانتو بلند و دمپایی برای استایل تابستانی

شاید در گذشته اگر کسی مانتو با دمپایی می پوشید چیزی جز تمسخر عایدش نمی شد. زیرا برای خیلی ها این نوع پوشش مضحک می آمد. اما باید بگوییم که این روزها به یکی از ترندترین و پرطرفدارترین استایل های تابستانه تبدیل شده است. البته نه تنها با مانتو بلند بلکه با مانتو کوتاه هم پوشیده می شود.

شلوار های جین جذب می‌توانند انتخاب خوبی برای ست با مانتو بلند و دمپایی شما باشند.

مانتو بلند جلو بسته با دمپایی ، مانتو بلند جلو باز و دمپایی، مانتو و دامن با دمپایی ، مانتو بلند عبایی و مانتوهای بلند ساحلی از جمله مدل های مانتو بلند هستند که علاوه بر جذابیت و زیبایی استایل تابستانه راحتی را برایتان به ارمغان می آورند.

 

 

 

مانتو بلند و بوت/نیم بوت برای استایل زمستانی

برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی بهترین استایلی که می توانید داشته باشید ست مانتو بلند با بوت و نیم بوت است. مانتو بلند بارانی یکی از جذاب ترین مانتوهای مخصوص استایل زمستانی است که مخصوص روزهای بارانی می باشد و می توان آن را با انواع نیم بوت و بوت ست کرد.

در کنار این ست جذاب ، استفاده از شلوارهای جذب ، راسته و بوت کات هم انتخاب بسیار مناسبی است. برای کامل تر و جذاب تر شدن استایل خود نیز می توانید از انواع کیف های کمری کوچک استفاده کنید.

نکته دیگری که برای داشتن یک استایل زمستانه جذاب می تواند به شما کمک کند این است که رنگ بوت ها را با رنگ مانتو یا شال خود ست کنید. همچنین اگر قد کوتاه هستید و مایلید قدبلندتر به نظر برسید پیشنهاد می شود از بوت یا نیم بوت و شلوارهای رنگ تیره استفاده نمایید تا لاغرتر و قدبلندتر به نظر برسید.

ناگفته نماند که این ست را حتی برای استایل مجلسی زمستانی هم می توان از این ست اسستفاده کرد. کافیست یک مانتو مجلسی و رسمی را با بوت یا نیم بوت پاشنه بلند ست کنید. اگر طرفدار پوشیدن بوت های پاشنه بلند نیستید می توانید از بوت های پاشنه آشیلی، بدون پاشنه یا پاشنه تخت استفاده کنید. پوشیدن این نوع کفش با مانتو بلند برای استایل کژوال و استفاده روزمره در فصل زمستان مناسب است.

 

با مانتو بلند چه کفشی بپوشیم؟ | گالری مانتو میرداماد

 

مانتو بلند و کفش های کالج یا لوفر

یکی از راحت ترین و کاربردی ترین استایل ها در دنیا، ست مانتو بلند با کفش کالج یا لوفر است. این ست چند منظوره است که برای انواع استایل ها از رسمی و اداری گرفته تا کژوال به کار برد. از جمله مزایای این ست می توان به عدم محدودیت در انتخاب نوع شلوار یا اکسسوری ها اشاره کرد. به طور کلی استایل جوان پسندانه ای است و با هر نوع شلواری هم به راحتی ست می شود. همچنین کوتاه بودن پاشنه کفش کالح یا تخت بودن آن همراه با راحتی مانتوهای بلند یکی از راحت ترین استایل ها را برایتان رقم می زند که می توان از ان به عنوان استایل شخصی خود استفاده نمود. برای تمام کارهای روزمره، محیط کار و حتی مهمانی ها هم مناسب است.

بیشتر بخوانید  مانتو با پارچه کرپ مازراتی چه ویژگی هایی دارد؟

 

ترفندهای ست مانتو بلند با کفش

برای اینکه استایل خاص و منحصربفردی داشته باشید لازم است به موارد جزئی توجه نمایید. چرا که همین جزئیات هستند که استایل شما را جذاب و تاثیرگذار می سازند.

ترکیب رنگ ها

هماهنگ بودن رنگ مانتو با رنگ کفش بسیار مهم است. البته این بدان معنا نیست که کاملا باید همرنگ باشند اما باید رنگ آنها تا حد امکان مکمل یکدیگر باشد تا هارمونی زیبایی به وجود آورد.

همچنین برای انتخاب رنگ ها باید به تناژ رنگ پوست خود، فصل و فرم بدن هم توجه نمود تا بتوان بهترین گزینه را انتخاب کرد. به عنوان مثال، رنگ هایی مثل بنفس یاسی، آبی روشن، سبز زمردی برای افرادی که پوست روشنی دارند مناسب است. بعلاوه، برای افرادی که سبزه هستند هم رنگ های گرم مثل قرمز، نارنجی، زرد پررنگ و سبز یشمی مناسب است.

طرح مانتو

اگر مانتو بلند شما طرح دار است سعی کنید آن را با کفش های ساده و همرنگ طرح مانتو ست کنید. البته می توان مانتوهای چند رنگ که به رنگ مانتو می آید و مکمل آن است هم استفاده کرد. بعلاوه، اگر مایلید کفش های طرح دار بپوشید بهتر است طرح آن با طرح مانتو همخوانی داشته باشد. استایل مونوکروم نیز باعث می شود قدبلندتر و لاغرتر به نظر برسید. این استایل مخصوص خانم های قدکوتاه است.

خانم های تپلی که دوست دارند لاغرتر به نظر برسند هم می توانند مانتوهایی با خطوط عمودی بپوشند تا اندام آنها لاغرتر به نظر برسد.

مدل کفش

مدل کفش باید با مدل مانتو ست باشد. به عنوان مثال، اگر مانتو شما کلاسیک است و می خواهید استایل کلاسیک داشته باشید باید کفش کلاسیک انتخاب کنید.

 

جزئیات

اگر مانتو شما گلدار است یا جزئیات خاصی دارد کفشی را انتخاب کنید که با آن جزئیات ست شود. به عنوان مثال، برای یک مانتو گل گلی و سبک فلورال می توانید کفشی خریداری نمایید که گل گلی باشذ و گل های ان به گل های روی مانتو شباهت داشته باشند.

 

متعادل سازی

اگر مانتو شما بلند و پرکار است از یک کفش با طرح ساده استفاده کنید تا تعادل را حفظ کرده باشید. زیرا ست یک کفش پرکار و مانتو پرکار تیپ شما را خراب می کند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */