مدل مانتو جدید برای سن 40 سال به بالا

بعضی از افراد گمان می کنند که در سن 40 سال به بالا دیگر نمی توان خوش تیپ بود و در مجالس و محیط کار شیک و باکلاس به نظر رسید. اما بهتر است بدانید که شیک پوشی و خوش تیپ بودن سن و سال نمی شناسد. خانم ها در هر سن و سالی که باشند زیبا به نظر رسیدن و شیک پوشی را دوست دارند. بنابراین لزومی ندارد که به خاطر سن و سال خود را محدود سازند.

خانم های میانسال دارای جایگاه خاصی هستند. به همین دلیل باید مانتویی بپوشند که برازنده آنها باشد. پوشش اصلی خانم های میانسال مانتو است. پس باید در انتخاب آن نهایت دقت را به خرج داد.

امروزه تنوع مانتوها در دنیای مد و پوشاک بسیار زیاد است و برای سن 40 سال به بالا نیز مدل های بسیار متنوعی وجود دارد که در خوش تیپ تر شدنشان تاثیر بسیار زیادی دارد.

اگر شما نیز جزو خانم های 40 سال به بالا هستید پیشنهاد می کنیم به سراغ مانتوهایی بروید که با فرم بدن و شخصیت شما سازگاری دارند. در اینجا ما قصد داریم  مدل مانتوهایی را به شما معرفی کنیم که می تواند به شما کمک کند تا بهترین استایل را داشته باشید.

 

 انواع مدل مانتو جدید برای سن 40 سال به بالا

همانطور که کمی قبل بدان اشاره شد مدل مانتو برای خانم میانسال بسیار متنوعی در بازار موجود می باشد. از مدل مانتو مجلسی گرفته تا مدل مانتو اداری، مانتو کتی و …

در ادامه لیستی از جدیدترین مدل مانتوهای مناسب برای خانم های چهل ساله در طرح ها و رنگ های مختلف از جلو بسته گرفته تا جلوباز، بلند، کوتاه، مجلسی، اسپرت و … را مشاهده خواهیم کرد.

 

مدل مانتو جدید برای سن 40 سال به بالا | گالری مانتو میرداماد

مانتو لینن هندی

اگر انتخاب شما مدل مانتو بلند شیک و سنگین است چه چیزی می تواند از یک مانتو لینن هندی زیباتر و سنگین تر، شیک تر و مجلسی تر باشد!

این مدل مانتو الهام گرفته از لباس های هندی است که استایل خانم های باوقار را مجلسی و سنگین می سازد. همانند لباس های هندی برای مراسمات رسمی مناسب است. بعلاوه از ظرافت و زیبایی خاصی نیز برخوردار می باشد. پارچه لینن بکار رفته در این مانتو نیز جنس بسیار سبک، خنک و لطیفی دارد. به همین دلیل مخصوص فصل بهار و تابستان است.  مدل مانتو لینن هندی همواره مورد پسند خانم هایی است که به دنبال مانتوی مجلسی خاص و با کیفیت بالا هستند.

در میان تمام مدل مانتوهای مجلسی زنانه این مدل مانتو خیلی به چشم می آید. زیرا ظرافت و زیبایی لباس های هندی در این مانتو نیز موج می زند. جدا از آن، فری سایز، گشاد، راحت و بلند است و برای اکثر خانم ها جذاب می باشد.

این مدل مانتو را می توان در انواع جشن ها، اعیاد و مراسمات پوشید. این مدل مانتو همان شکوه و زیبایی لباس های سنتی هندی را دارد. همانطور که می دانید در هند خانم ها در هر سن و سالی که باشند این مدل لباس سنتی را می پوشند. بنابراین برای پوشیدن این مدل مانتو نیز هیچ محدودیت سنی وجود ندارد.

 

مدل مانتو جدید برای سن 40 سال به بالا | گالری مانتو میرداماد

مانتو ایوانا طرح فلش

مدل مانتو دیگری که برای سن 40 سال به بالا می خواهیم به شما معرفی کنیم ایوانا طرح فلش است. این مدل مانتو مخصوص استایل اسپرت می باشد. این مدل مانتو پارچه خنک و سبکی دارد. بعلاوه بسیار راحت است. مخصوص آن دسته خانم هایی است که حاضر نیستند راحتی مانتو را فدای مدل روز بودن کنند. البته این مدل مانتو برای هر سنی مناسب بوده و فری سایز می باشد و در رنگ های سبز، آبی، سفید و مشکی ارائه می شود و از  آن دسته رنگ هایی هستند که از محبوبیت بالایی در بین خانم ها برخوردارند. به دلیل پارچه خنک و سبکی که دارد انتخاب ایده آلی برای فصل بهار و تابستان به شمار می رود.

بیشتر بخوانید  ایجاد استایلی خاص با مانتو سفید تابستانی

 

مانتو سن 40 سال

مانتو یقه شالدار درختی

با نزدیک شدن به فصل تابستان بسیاری از خانم ها به دنبال مانتوهای خنک تابستانی هستند. خانم های 40 سال سن به بالا نیز از این قاعده مستثنی نیستند. یکی از زیباترین مانتو های بهاری و تابستانه برای این دسته از خانم ها، مانتو یقه شالدار درختی است. این مدل مانتو قد بلندی دارد و ترکیبی از دو رنگ مشکی و طوسی است. پارچه طوسی طرحدار آن یادآور فصل بهار و تابستان است. می توان آن را با کفش پاشنه دار یا بدون پاشنه ست کرد. شما را به یک خانم شیک پوش و جذاب تبدیل می کند.

 

مانتو سن 40 سال

مانتو شالدار و پیراهن برای سن 40 سال به بالا

بعضی از خانم های میانسال خوش پوش  ست مانتو با دامن را برای مهمانی ها و استایل های خیابانی ترجیح می دهند. یکی از جدیدترین مدل مانتو مخصوص این دسته از خانم ها، مانتو شالدار و پیراهن است. هماهنگ بین مانتو، رنگ شال و دامن استایل بسیار زیبایی را برایتان خلق می کند. امروزه در بیشتر استایل های زنانه مجلسی و اسپرت به جای شلوار از دامن استفاده می کنند. از این روز این مدل مانتو را می توان در کنار سایر مانتوهای خنک تابستانی برای فصل تابستان پوشید و استایل اسپرت تابستانه شیک و منحصربفردی خلق کرد.

این مانتو شباهت زیادی به کورتای هندی ( یک مدل لباس پیراهن یا بلوز بلند که تا روی زانو است و در زیر آن دامن نیز پوشیده می شود) دارد. مانتو شالدار و پیراهن می توان در انواع مراسمات رسمی پوشید. البته در هند این سبک لباس پوشیدن را خانم ها حتی در محیط های اداری نیز می پوشند.

 

مدل مانتو جدید برای سن 40 سال به بالا | گالری مانتو میرداماد

مدل مانتو بابوس یقه گرد سرمه ای سدری

مانتو بابوس یقه گرد برای خانم میانسال

از خرید مانتو سن 40 سال به بالایی که با پارچه بی کیفیتی ساخته شده اند بپرهیزید. برای یک خانم میانسال کیفیت پارچه مانتویی اهمیت زیادی دارد. توصیه می شود به سراغ مانتوهایی بروید که از پارچه های زیبا و  الیاف طبیعی ساخته شده اند مثل پارچه مانتو کتانی، پنبه، پارچه ابریشم، پارچه بابوس، ترمه، شانتون و …

 

مدل مانتو جدید برای سن 40 سال به بالا | گالری مانتو میرداماد

مدل مانتو بابوس مغزی طلایی

 

اگر قصد خرید مانتو تابستانه خنک را دارید مانتو با پارچه بابوس انتخاب فوق العاده ای خواهد بود. این مانتو جنس بسیار خنک، سبک و لطیفی دارد. همچنین به دلیل نداشتن خاصیت ارتجاعی نگران کش امدن مانتو بعد از چند بار پوشیدن نخواهید بود. همچنین بسیار سبک است. به همین دلیل اگر آن را به مدت طولانی بپوشید احساس خستگی نخواهید داشت. ترکیب رنگ تیره، مدل مانتو و پارچه طرح دار آن نیز برای هر خانم میانسالی مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید  شلوار سفید با چه رنگی ست میشه ؟

 

کت و شلوار مجلسی

این مدل مانتو از آن دسته ست هایی است که نه فقط برای خانم میانسال بلکه برای تمام سنین مناسب می باشد. به عبارتی، هیچوقت از مد نمی رود. تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب رنگ و مدل مناسب است. برای شلوار نیز می توانید مدل راسته را انتخاب نمایید.انتخاب یک کت و شلوار خوش دوخت با شلوار راسته باعث می شود خوش تیپ و جذاب به نظر برسید. نکته ای که وجود دارد این است که قد شلوار باید تا مچ پا باشد.

خانم های میانسال بیشتر به دنبال کت شلواری به رنگ تیره هستند اما رنگ های شاد و روشن نیز انتخاب مناسبی برای این دسته افراد می باشند. نکته مهمی که در رابطه با ست کت و شلوار باید دقت کنید یقه مانتو است. کت یقه انگلیسی، یقه تاچ و یقه شال مخصوص مراسمات رسمی و کت یقه ماندارین ( یقه ایستاده) و کت یقه گرد مخصوص مراسمات غیر رسمی هستند. همچنین، کت هایی که یقه نوک تیزی دارند برای خانم های 40 سال به بالا مناسب نمی باشند.

 

 

کت و دامن

انتخاب همیشگی خانم های شیک پوش، کت و دامن است. چه بخواهید در یک مهمانی رسمی شرکت کنید یا نیمه رسمی یا حتی مهمانی آخر هفته پوشیدن کت و دامن انتخاب ایده آلی خواهد بود. خوب است بدانید که در مهمانی ها خانم های میانسال بیشتر از خانم های جوان کت و دامن می پوشند.

برای ست کت و دامن مهمترین موردی که باید در نظر داشته باشید نوع مراسمی است که قصد شرکت در آن را دارید. اگر قصد دارید در یک مراسم رسمی شرکت کنید کت و دامن تک رنگ انتخاب نمایید. برای مهمانی های غیر رسمی کت دامن طرح دار انتخاب مناسب تری خواهد بود. نکته دیگر اینکه کت دامن نباید خیلی گشاد یا تنگ باشد.

 

مانتو سن 40 سال

مانتو کتی سرخابی طرح ترمه برای سن 40 سال به بالا

اگر خانم میانسالی بخواهد در مراسم یا مهمانی رسمی شرکت کند و دنبال استایلی است که شیک و منحصر بفرد باشد و در عین حال باعث شود جوانتر به نظر برسد یک کت سرخابی با طرح ترمه و یقه بسته انتخاب ایده آلی خواهد بود.  این مدل مانتو کتی دارای طرحی کلاسیک و سنتی است که نه تنها برای خانم های جوان بلکه برای خانم های میانسال نیز مناسب می باشد. بعلاوه بسیار سبک و راحت است. به دلیل حنس پارچه خنکی که دارد برای بهار و تابستان انتخاب مناسبی است.

 

مانتو سن 40 سال به بالا

مانتوهای سنگ دوزی و مروارید دوزی شده

این مدل از خاص ترین مدل های مانتو مجلسی می باشد که مخصوص خانم های میانسال طراحی شده است. با طرح بسیار زیبا و لوکسی که دارد برای انواع مراسم رسمی مناسب خواهد بود. این مانتو قد بلندی داشته و تماما کار شده است. از دیگر ویژگی های این مانتو می توان به جنس خنک می باشد و برای فصل بهار و تابستان انتخاب ایده آلی است.

 

مدل مانتو جدید برای سن 40 سال به بالا | گالری مانتو میرداماد

مانتو کرپ عبایی خرجکار مخمل برای سن 40 سال

 

بیشتر بخوانید  مانتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه

مدل مانتو جدید برای سن 40 سال به بالا | گالری مانتو میرداماد

مانتو مجلسی چهار فصل مناسب سن 40 سال

اگر به دنبال مدل مانتو مجلسی چهار فصل هستید این مدل مانتو مخصوص شماست. با طراحی بسیار زیبا و خاصی که دارد شما را بسیار شیک و زیبا نشان می دهد. باعث می شود توجهات را به سمت خود جلب نمایید. بعلاوه از پارچه مانتویی با کیفیت بالایی ساخته شده است. شما می توانید در انواع مراسمات رسمی خود این مانتو را بپوشید. به دلیل قد بلندی که دارد مخصوص خانم های میانسال و قد بلند است.

 

نکات مهم خرید مانتو برای خانم های میانسال

برای خرید هر مانتویی لازم است اصول و قواعدی رعایت شود تا بتوان بهترین تجربه خرید را داشت. خرید مانتو خانم های میانسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه لیستی از مواردی که در هنگام خرید مانتو برای خانم های 40 سال به بالا باید رعایت شود ارائه شده است:

      • خرید مانتو با توجه به سن: برخی از مانتوها محدودیت سنی دارند مثل مانتو مخصوص سن 40 سال اما بعضی از مانتوها برای تمام سنین مناسب می باشند. بنابراین هنگام خرید مانتو باید به سن توجه نمایید. با این حال همانطور که گفتیم بعضی از مدل مانتوها هیچ محدودیت سنی ندارند. این دسته مانتوها انتخاب ایده آلی برای ست کردن مانتو با سایر اعضا خانواده هستند.
      • طرح مانتو: مانتوهایی که طرح های رسمی، کلاسیک، سنگین و ساده تری دارند بهترین گزینه برای خانم های 40 سال به بالا هستند. البته این بدان معنا نیست که خانم های میانسال فقط باید مانتوهای ساده و بدون هیچ طرح خاصی بپوشند.
      • خرید بر اساس قد: سومین و مهمترین نکته برای خرید مانتو برای  خرید مانتو سن 40 سال به بالا، توجه به قد و اندام است. هر مدل مانتویی برای هر اندامی مناسب نیست. توصیه می شود قبل از خرید حتما به جدول راهنمای مانتو توجه نمایید. مانتویی را انتخاب کنید که متناسب با سایز، قد و اندام شما باشد. با این کار می توانید استایل شیک تری داشته باشید.
      • اگر قد کوتاه هستید مانتو شلوارهای مونوکروم انتخاب ایده آلی برای شما خواهند بود.
      • خانم های قد بلند بهتر است به سراغ مانتوهای کمربند دار و مانتوهای بلند بروند.
      • اگر اضافه وزن دارید از پوشیدن مانتو با طرح شلوغ و یا تنگ خودداری کنید.
      • مانتوهای گشاد برای آن دسته از خانم هایی که پایین تنه بزرگی دارند انتخاب مناسبی خواهند بود و باعث می شود که لاغرتر به نظر برسند.

     

     

    جمع بندی

    نکته مهمی که در انتخاب و خرید مانتو برای سن 40 سال به بالا باید رعایت شود توجه به طرح، رنگ و مدل مانتو است. مانتویی که انتخاب می کنید باید تا حد امکان ساده و مینیمال باشد و رنگ تند و جیغ نداشته باشد. بهترین رنگ برای مانتو مخصوص خانم های 40 سال به بالا رنگ های مونوکروم و رنگ های خنثی هستند.

    بعلاوه، خانم های میانسال نیز می توانند مانتوهای ترند و مد روز بپوشند. مانتوها معمولا به صورت فصلی تولید می شوند و جنس هر کدام از آنها با توجه به فصل متفاوت است. اگر می خواهید استایل شیک و مد روزی داشته باشید هنگام خرید باید به جنس و رنگ مانتو توجه نمایید. سعی کنید رنگ هایی را انتخاب کنید که مناسب آن فصل باشد.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */