وبلاگ

خرید مانتو و شلوار رنگ سال 1402

خرید مانتو و شلوار رنگ سال 1402

خرید مانتو و شلوار رنگ سال 1402 یکی از موضوعات مهمی است که طراحان، تولیدکنندگان و افرادی که از روند مد و سبک پیروی می کنند توجه زیادی به آن دارند. رنگ تعیین شده برای امسال قرمز آتشین سرمه ای است که با نام Viva Magenta معرفی و رونمایی شد. این انتخاب فوق العاده جذاب و پر از هیجان و انرژی است و قطعا از این پس شاهد کاربرد گسترده آن در صنعت مد و لباس و حتی تطبیق رنگ سال 2023 با دکوراسیون داخلی خواهیم بود.

خرید مانتو و شلوار رنگ سال

خرید مانتو و شلوار سال را می توان ترکیبی از رنگ های گرم و سرد دانست که باعث تعادل و هماهنگی آن با تناژهای فراوان شده است. به طوری که استفاده از آن در ترکیب سبک، جلوه ای شگفت انگیز ایجاد می کند و علاوه بر احساس جذابیت و اعتماد به نفس، شادابی و نشاط را نیز القا خواهد کرد. بر این اساس رنگ سال 2023 را می توان نمادی از قدرت و تحرک دانست که روحیه ای زیبا و سرکش را به رخ می کشد. با توجه به اینکه از دیدگاه روانشناسی هر رنگ بیانگر نماد خاصی است که تاثیر آن بر روان افراد به اثبات رسیده است، قرمز آتشین نیز با ایجاد حس شور و نشاط و نگاه مثبت به زندگی بیانگر جسارت و نشاط است. از این رو تطبیق رنگ سال 2023 با عناصر و آیتم های مختلف نقش مهمی در روحیه و روحیه افراد خواهد داشت.

ایده هایی برای هماهنگی با مانتو و شلوار با رنگ سال

ترکیب رنگ سال و تطبیق آن با رنگ اقلام مختلف یکی از موضوعات مهم و چالش برانگیز است. لازم به ذکر است که رنگ سال 2023 با دارا بودن بیشترین رنگدانه و تیرگی در طیف رنگ قرمز و سرخابی یکی از تناژهای خاص محسوب می شود و برای افراد شیک پوش و شیک پوش مناسب خواهد بود. بنابراین، تعیین رنگ سال 2023 نیازمند عناصر و رنگ‌های متضاد و مکمل است که در زیر به توضیح برخی از آنها می‌پردازیم:

ترکیب رنگ مشکی با رنگ سال 1402

اولین رنگی که تناسب بسیار خوبی با رنگ سال 2023 دارد مشکی است. ترکیب رنگ مشکی و Viva Magenta ترکیبی بسیار جذاب و مرموز ایجاد می کند که جلوه ای خیره کننده به ظاهر شما می دهد. باید گفت رنگ های قرمز و مشکی هر دو نماد قدرت هستند و مفهومی مرموز و بسیار جذاب را تداعی می کنند. البته گرایش رنگ سال 2023 به تن های سرخابی چیزی از بار احساسی این رنگ کم نمی کند و حتی به مفاهیم قبلی جسارت می بخشد. بنابراین تطبیق رنگ سال 2023 با مشکی گزینه بسیار خوبی برای مراسم و مهمانی های شبانه خواهد بود.

ترکیب قرمز تیره با رنگ سال 2023

ترکیب  مانتو و شلوار با رنگ سال با قهوه ای تیره نیز ایده منحصر به فردی است که ظاهری شیک و جذاب به استایل شما می دهد. در واقع Viva Magenta دارای سایه تیره ای است که آن را برای قرار گرفتن در کنار رنگ های تیره دیگر مناسب می کند. از طرفی تضاد این دو رنگ نیز زیبایی خاصی دارد که ترکیبی بسیار زیبا و چشم نواز را ایجاد می کند. حس اصالت در کنار وقار و شخصیت نمادی است که ترکیب قرمز آتشین و آبی تیره به ارمغان می آورد. البته این ترکیب تنها محدود به لباس های رسمی و شب نمی شود و برای هماهنگی با رنگ سال 2023 می توانید لباس های رنگی Viva Magenta را با ژاکت، دامن یا شلوار جین بپوشید.

بیشتر بخوانید  مانتو مناسب برای سبک اسپرت

ترکیب رنگ سبز مانتو و شلوار

چند رنگ شاد و متمایز نیز برای ترکیب با رنگ سال 2023 مناسب است که به عنوان مثال می توان به سبز اشاره کرد. رنگ سبز الهام گرفته از طبیعت است و جلوه ای شاد و دلنشین به استایل می دهد. بنابراین ست کردن آن با قرمز سرمه ای آتشین گزینه ای منحصر به فرد محسوب می شود و جذابیت و جلوه ای خیره کننده را به همراه خواهد داشت. البته بهتر است برای طراحی استایل خود سبز تیره را که با این رنگ هماهنگی بیشتری دارد در نظر بگیرید. به عنوان مثال رنگ سبز کلاسیک که یکی از رنگ های ترند سال گذشته بود، گزینه مناسبی برای ترکیب و هماهنگی با رنگ سال 2023 است و ظاهری بسیار زیبا و خیره کننده ایجاد می کند.

 

ویژگی های مانتو شلوار  از نظر زیبایی

یک لباس به خصوص مانتو اداری علاوه بر داشتن ویژگی های خوب پارچه، دوام و استحکام باید استایل و ظاهر زیبایی نیز داشته باشد. ظاهر یک لباس برای خانم ها بسیار مهم است. بنابراین استفاده از طراحان و خیاطان حرفه ای در طراحی و دوخت این مانتوها برای خلق اثری زیبا و منحصر به فرد، اعتبار برند را افزایش داده و در مدت زمان کوتاهی باعث شهرت و محبوبیت برند می شود. در این قسمت به بررسی جنبه های مختلف ظاهری مانتو و شلوار می پردازیم.

خرید مانتو و شلوار رنگ سال 1402 | گالری مانتو میرداماد

مدل مانتو شلوار

طراحی یک مدل زیبا برای مانتو شلوار نیز یکی از ویژگی هایی است که توجه خانم های شاغل را به خود جلب می کند. از آنجایی که خانم ها بسیار دقیق و وسواسی هستند، این ویژگی برای آنها کمی بیشتر به چشم می خورد. دقت و وسواس در انتخاب مدل مانتو و شلوار زنانه این برند، رقابت برندهای این نوع پوشاک را بیشتر کرده است. برخی از خانم ها دوست دارند در محیط اداری از مدل های خاص و چشمگیر استفاده کنند و برعکس برخی از آنها ترجیح می دهند از لباس های ساده با مدل هایی استفاده کنند که کمترین پیچیدگی را دارند.

برخی دوست دارند لباس های یقه ای بپوشند و برخی به دلیل راحتی یا دلایل دیگر کت های بدون یقه را ترجیح می دهند. نوع یقه ها باید با دقت انتخاب شود و هم از نظر زیبایی و هم از نظر کارایی مانتو پاسخگوی نیاز کارمند باشد. طراحان حرفه ای لباس به خوبی با این ویژگی های خانم ها آشنا هستند و با توجه به گروه هدف خود مدل مورد نظر خود را برای هر سلیقه ای طراحی می کنند.

بیشتر بخوانید  راهنمای خرید پالتوی پشمی خز دار

شیک بودن مانتو و شلوار

علاوه بر زیبایی مدل، باید به شیک و رسمی بودن شلوار در طراحی نیز توجه ویژه داشت. البته در مورد شلوار به دلیل استفاده از آن در محیط های رسمی، شیک بودن آن یکی از نشانه های اصالت این شرکت است. پیام های زیادی را به بازدیدکنندگان منتقل می کند. اکثر مدیران شرکت ها در انتخاب لباس فرم کارمندان خود به این ویژگی توجه ویژه ای دارند و در انتخاب شلوار اداری علاوه بر جنس به شیک بودن شلوار نیز توجه می کنند. اغلب نمایندگان زن شرکت ها و سازمان های مختلف در جلسات عمومی، همایش ها، جلسات با مشتریان مهم و …

رنگ زیبا

رنگ های لباسی که می پوشید همیشه پیام های مهمی را به دیگران منتقل می کند. برای انتقال بهترین پیام لازم است طراحان آگاهی و دانش لازم را نسبت به رنگ ها داشته باشند. قطعا در ایران استفاده از رنگ های بلند برای شلوار مرسوم نیست. از طرفی برخی از رنگ ها ممکن است پس از مدتی تکرار شوند و فرد را خسته کنند.
این رنگ باید با دقت و وسواس انتخاب شود تا مشتری در هنگام خرید دچار سردرگمی نشود. برخی رنگ ها هستند که کاربرد خاصی دارند. در طراحی و دوخت مانتو و شلوار باید به این کاربردها توجه کرد; به عنوان مثال برای سازمان هایی که کارهای هنری و سنتی انجام می دهند، لازم است از رنگ های شاد به صورت متعادل در شلوار استفاده شود. در برخی مکان ها مانند مهدکودک ها لازم است از رنگ هایی که برای کودکان جذاب است به صورت متعادل استفاده شود. برخی از سازمان ها تم خاصی دارند که از رنگ تم های خود در لباس فرم خود نیز استفاده می کنند. صاحبان برند نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند و به طرز ماهرانه ای از رنگ های مختلف در طراحی شلوار اداری برند خود استفاده کنند.

طرح و مدل شیک

یکی دیگر از ویژگی هایی که از نظر ظاهری اهمیت ویژه ای دارد، استفاده از طرح ها و مدل های مد روز است. قطعا هیچ شخص یا شرکتی علاقه ای به استفاده از مدل های قدیمی در لباس فرم خود ندارد. به همین دلیل لازم است طراحان و صاحبان برند همواره به روز بوده و جدیدترین طرح های حوزه کاری خود را در سایت های ایرانی و خارجی رصد کرده و ماهرانه از آنها استفاده کنند. گاهی لازم است که طرح ها و مدل ها را با دانش و تخصص ترکیب کنید تا بهترین و زیباترین طرح ها را خلق کنید.
با گذشت زمان مدل مانتو و شلوار تغییر کرده و تکامل یافته و برخی از مدل ها کاربرد خود را از دست می دهند. این موضوع هم در مورد مانتو و هم برای شلوار لباس صدق می کند و بهتر است مورد توجه طراحان لباس باشد. قطعاً یک برند اصیل با انتخاب طرح های قدیمی تاریخ خود را خدشه دار نمی کند. به عنوان مثال، شلوارهای چین دار زمانی جذاب بودند و اکنون قدیمی شده اند. یا مانتوهای گشاد دیگر در لباس های اداری رایج نیستند و معمولاً از مانتوهای مناسب برای لباس های اداری استفاده می شود. مثال دیگر این است که امروزه از مدل های گشاد در طراحی شلوار اداری زنانه استفاده نمی شود. بلکه مدل های راسته که در برخی موارد سجاف کمی تنگ دارند، بیشتر رایج هستند.

بیشتر بخوانید  مدل مانتو دانشجویی و دخترانه جدید و شیک امسال

خرید مانتو و شلوار رنگ سال 1402 | گالری مانتو میرداماد

 مانتو و شلوار های فروشگاه میرداماد

علاوه بر شیک بودن، زیبایی و تازگی طرح و مدل و استحکام و کیفیت پارچه؛ راحتی شلوار را نیز باید در طراحی و دوخت آن 100% در نظر گرفت. لباس های اداری چندین ساعت در طول روز پوشیده می شوند. بنابراین باید طوری دوخته شود که انسان در آن احساس راحتی کند. لباسی که راحت نباشد کارایی افراد را کاهش می دهد و بر عملکرد آنها تاثیر منفی می گذارد. گاهی اوقات این تأثیر نامحسوس است و ممکن است فرد دلیل سردرگمی خود را درک نکند. اما در بسیاری از موارد مردم متوجه این تاثیر منفی می شوند و این اتفاق باعث نارضایتی مشتریان و در نتیجه بی اعتبار شدن برند می شود.
در برخی موارد فرد باید در حین انجام کار خود بسیار فعال باشد و لباس باید به گونه ای دوخته شود که در این صورت فرد حداکثر راحتی ممکن را در آن احساس کند تا احساس خستگی و خستگی نکند. در پایان روز.

راحتی مانتو زنانه

وقتی صحبت از مانتو می شود، آستین ها بسیار مهم هستند. دوخت آستین ها باید به گونه ای باشد که هنگام حرکت در جهات مختلف حداکثر راحتی در نظر گرفته شود. از آنجایی که اکثر مانتوها آستین های تنگ دارند، میزان سفتی باید به گونه ای تعیین شود که فرد احساس ناراحتی نکند. با حرکت دست ها از طرفی یقه و بالاتنه لباس نیز در تعیین راحتی لباس مهم است. و یک برند باید در این مورد به راحتی توجه کافی داشته باشد.

 

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */