پارچه مجلسی مناسب برای کالکشن عید

مانتو مجلسی کد 97.3093

پارچه مجلسی مناسب برای کالکشن عید: به احتمال زیاد، اولین چیزی که قبل از خرید یا دوخت لباس مجلسی به آن توجه می کنید، پارچه لباس  است. در این مورد شکی نیست که هر فردی سلیقه خود را دارد اما آنچه در همه موارد رایج است این است که رنگ و جنس پارچه ای که برای استایل و اندام هر فرد انتخاب می شود با توجه به آن شخص باید بهترین باشد.

خوشبختانه در عصر امروز دوخت مانتو از تنوع بسیار بالایی در طرح، مدل، رنگ، جنس و … برخوردار است. به طوری که امکان ندارد پس از جستجو در فروشگاه های اینترنتی، مانتو مورد نظر خود را پیدا نکنید.

یکی از ویژگی های مهمی که در انتخاب پارچه لباس مجلسی باید به آن فکر کنید جنس پارچه است. چه بخواهید پارچه مورد نظر برای دوخت مانتو کشیده شود یا نه، پارچه نرم یا زبر داشته باشد، پارچه مورد نظر قابلیت چروک شدن را داشته باشد یا نداشته باشد، ضخیم باشد یا نازک، نوع الیاف استفاد‌ه شد‌ه در پارچه و غیره در هنگام خرید لباس برای لباس عروس باید تمام این ویژگی ها را در نظر داشته باشید تا بتوانید انتخابی سریعتر و بدون دردسر داشته باشید.

حالا که تصمیم خود را در مورد انتخاب پارچه برای دوخت مانتو گرفته اید، نکته مهمی که در این بین باقی می ماند انتخاب پارچه است. آیا با پارچه ها آشنایی دارید؟ آیا می دانید کدام متریال برای چه فصلی مناسب است و کدام یک برای دوخت کدام لباس مناسب است. در قسمت های بعدی توضیحات بیشتری در مورد مانتو و انواع پارچه برای دوخت آن در اختیار شما قرار می دهیم.

پارچه مجلسی مناسب برای کالکشن عید | گالری مانتو میرداماد

مانتو چیست و چه کاربردی دارد؟

مانتو مجلسی مانتویی است که ظاهری تقریبا رسمی دارد و تجملات زیادی در دوخت آن به نمایش نمی گذارد. برای مثال اکثر مدل های لباس مجلسی مجلسی شیک طراحی شد‌ه و در دوخت آن از سنگ دوزی و تکه دوزی استفاده شد‌ه است. همانطور که از نام این مانتوها می توان انتظار داشت، برای مراسم های خاص مناسب هستند و نمی توان هر روز آن را پوشید.

در دوخت این مانتوها از نخ کمتر استفاد‌ه می شود. و بیشتر دوخت آن با پلی استر انجام می شود که باعث می شود مانتو به صورت منظم و صاف روی بدن بایستد و دیرتر از سایر مانتوها چروک شود. اگر قصد تهیه آن را دارید پیشنهاد می کنیم از رنگ های روشن استفاده کنید زیرا در این صورت جذابیت بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

انواع پارچه برای مانتو

در این قسمت به معرفی چند نوع پارچه مجلسی برای مانتو بهاره جدید می پردازیم. تا اگر قصد ساخت آن را دارید با پارچه مانتو جدید برای این منظور آشنا شوید. به طور کلی پارچه های ساتن، چرم و ابریشم از جمله پارچه هایی هستند که برای دوخت لباس مجلسی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید  ست مانتو نارنجی با رنگ ها به چه صورت است؟

از نظر رنگ، این پارچه ها بسیار متنوع هستند. رنگ مشکی بسیار شیک و مجلل است و شما می توانید با توجه به نیاز خود رنگ پارچه را انتخاب کنید. و با توجه به طرحی که در ذهن دارید، آن را خریداری کنید.

پارچه مجلسی مناسب برای کالکشن عید | گالری مانتو میرداماد

پارچه چرمی

یکی از انواع پارچه هایی که علاوه بر لوکس بودن، قیمت بالایی نیز دارند، پارچه های چرمی هستند. در حال حاضر دو نوع پارچه چرم طبیعی و مصنوعی وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید. پارچه چرم نیز جزو پارچه های پوشاک محسوب می شود و در حال حاضر به عنوان پارچه پوشاک نیز استفاد‌ه می شود. البته این نوع پارچه به دلیل گرم بودن در فصول سرد پاییز و زمستان قابل استفاده است.

پارچه ابریشمی

پارچه مجلسی مناسب برای کالکشن عید: از شیک ترین پارچه مجلسی برای مانتو بهاره که در حال حاضر تولید می شود دوخت حریر است که می تواند انتخاب مناسبی برای مهمانی ها باشد. برای دوخت می توانید از پارچه های حریر کوتاه یا بلند یا پارچه های رنگی استفاده کنید که می توان آن ها را به صورت ساده یا ترکیبی از پارچه های ساده و رنگی دوخت که انتخاب آن ها به سلیقه فردی بستگی دارد.

پارچه های ابریشمی در رنگ های تیره و روشن موجود هستند و به دلیل جنس نرم و خنکی که دارند برای استفاده در فصول گرم بهار و تابستان مناسب هستند. توجه داشته باشید که ابریشم بیشتر به عنوان پارچه شنل مشکی استفاده می شود.

مانتو اسپرت و مانتو رسمی

شاید اگر قرار است کمد لباسی ایده آل برای خانم ها تعریف کنیم، باید به موقعیت هایی که قرار است هر لباسی در چه شرایطی پوشیده شود، توجه کنیم. تقریباً همه خانم ها به یک کت اسپرت نیاز دارند که بتواند استایل راحت و غیررسمی آنها را تکمیل کند. مانتو اسپرت باید طرحی ساد‌ه داشته باشد تا در بسیاری از سبک ها کاربردی باشد، رنگ آن از خانواده رنگ های خنثی و کم رنگ باشد و در نهایت از مواد مرغوب تهیه شود. می توانید این کت اسپرت را هنگام پیاده روی، خرید روزانه و انجام کارهای اداری بپوشید.

بعد از مانتو اسپرت حالا نوبت به دیگر مدل های کاربردی و مورد نیاز کمد می رسد; مثل یک مانتو رسمی که اگر در انتخاب آن دقت کنید احتمالا در چند موقعیت مختلف می توانید از آن استفاده کنید. اگر علاقه مند به ساخت کمد لباس کامل هستید، پیشنهاد می کنیم سعی کنید لباس مجلسی دو رنگ با دو قد متفاوت تهیه کنید. یک لباس مجلسی با قد متوسط ​​و یک لباس مجلسی بلند می تواند بسیار کاربردی باشد. برای رویدادهای روز یک کت قد متوسط ​​و برای مراسم شب یک کت بلند تیره انتخاب کنید.پارچه مجلسی مناسب برای کالکشن عید | گالری مانتو میرداماد

بیشتر بخوانید  پارچه مناسب برای پانچ ضخیم در فصل سرما

مانتو دانشجویی

بسیاری از دانشجویان دختر به دنبال خرید پارچه  برای مانتو بهاره دانشجویی هستند که گاهی انتخاب آن سخت می شود. در خرید مانتو دانشجویی باید به شرایط و ضوابط دانشگا‌ه توجه کنید تا خرید موفقی داشته باشید. یک کت دانشجویی خوب باید به اندازه کافی بلند و گاهی بلند و البته دکمه دار باشد. اگر روی پوشیدن تاپ تاکید زیادی دارید، مدلی را انتخاب کنید که بتوان آن را با دامن بلند ست کرد. با انتخاب مانتو دانشجویی مناسب می توانید استایل های مختلفی بسازید و فقط رنگ شلوار یا کیف را تغییر دهید. برای رنگ، یک یا دو رنگ تیره و یک رنگ روشن را انتخاب کنید. یک کت کرم می تواند بسیار شیک به نظر برسد. مانتوها یکی از ترندهای امسال بود که بیشتر مدل های رنگی آن را می توان با مانتوهای سفید بزرگ ست کرد.

ست کردن کت

برای ست شدن مانتو با شلوار و شال یا روسری بهتر است کمی در مورد رنگ و ترکیب آنها بدانید. جدای از سه رنگ اصلی قرمز، آبی و زرد و رنگ های فرعی سبز، بنفش و نارنجی، یک دسته بندی بسیار مهم در بین رنگ هایی وجود دارد که می توان مانتو را با شلوار یا مانتو با روسری و غیره ست کرد. تجهیزات جانبی. عملی باشد؛ در این دسته رنگ ها به سه دسته گرم، سرد و خنثی تقسیم می شوند.پارچه مجلسی مناسب برای کالکشن عید

دسته بندی رنگ های گرم، سرد و خنثی در زمینه شیک پوشی و هماهنگی لباس ها کاربرد بیشتری دارند. رنگ‌های گرم مانند نارنجی، قرمز و قهوه‌ای انرژی‌بخش و رنگ‌های سرد مانند سبز و آبی آرامش‌بخش هستند. و رنگ‌های خنثی حاوی مقدار زیادی سفید است و شباهتی به رنگ‌های اولیه و فرعی ندارند و مانند رنگ‌هایی هستند که برگرفته از طبیعت و زمین هستند: خاکی، خاکستری، کرم، سفید و مشکی.

کت خردلی را ست کنید

رنگ خردلی یکی از پرکاربردترین رنگ ها در مانتو است. این رنگ بسیار ملایم تر از زرد است و تا زمانی که فقط در یک مورد استفاده شود. به راحتی مطابقت دارد. یعنی اگر مانتو خردلی انتخاب می کنید از رنگی شبیه خردلی در استایل استفاده نکنید. مانتو خردلی با شال خاکی و شلوار جین آبی تیره می تواند ترکیب خوبی باشد و اگر می خواهید کت خردلی بپوشید از شلوار خاکستری استفاده کنید. اما به طور کلی خردلی رنگ مناسبی برای فصل پاییز است و می توانید با آن از کیف و کفش های چرمی مختلف استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  معرفی پارچه های مناسب مانتوهای پاییزه

ارزان ترین حراج مانتو به صورت عمده کجاست؟

یافتن ارزان ترین حراج های پارچه مجلسی مناسب برای کالکشن عید چندان دشوار نیست. تنها کافی است یک جستجوی کوتاه در مراکز خرید مانتو معروف و ارزان در سرتاسر این منطقه داشته باشید. به طور کلی بهترین مراکز فروش انواع مانتو زنانه تولیدکنندگانی هستند که حراج های فصلی مختلفی را برای مشتریان خود در اقصی نقاط کشور برگزار می کنند. شاید اگر در وب سایت های مختلف گوگل سری بزنید به این نتیجه برسید که تولید مانتو اصلی بسیار زیاد است.

اما واقعیت این است که مهم ترین و شناخته شده ترین عمده فروشی مانتو که بتواند تمامی محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا و مد سال تولید کند و خود را با نیازها و سلیقه مشتریانش هماهنگ کند کمتر دیده می شود.مرکز مانتو بهترین، با کیفیت ترین و ارزان ترین حراج مانتو عمده تهران است که با چنین ویژگی هایی توانسته است اکثر نیازهای مشتریان خود را در ارائه مدل های متنوع و بسیار زیبای مانتو برآورده کند.پارچه مجلسی مناسب برای کالکشن عید

لباس مجلسی و آشنایی با 5 پارچه فوق العاده برای دوخت آن

کت لباس یکی از وسایل ضروری برای کمد لباس هر خانمی است. احتمالا هر بار برای حضور در یک مراسم رسمی و خاص با این سوال مواجه شده اید که چه بپوشم؟ پاسخ قطعی به این سوال مانتو مجلسی است. در واقع حتی اگر همیشه استایلی اسپرت و کژوال داشته باشید، باز هم کت رسمی برای شما یک نیاز ضروری محسوب می شود. یک مانتو مناسب علاوه بر اینکه شما را شیک نشان می دهد، این پیام را به دیگران می دهد که دقیقا مطابق با محیطی که در آن حضور دارید لباس پوشیده اید.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */