خرید مانتو چهارخانه مناسب کالکشن عید

خرید مانتو چهارخانه مناسب کالکشن عید

مانتوها انواع مختلفی دارند که از جمله این مدل ها می توان به مانتو چهار خانه اشاره کرد. امروزه زنان و مردان به اندام، استایل و پوشش خود اهمیت زیادی می دهند. به همین دلیل، تنوع در صنعت مد و لباس هر روز بیشتر خواهد شد. امروزه از انواع پارچه با متریال های متعدد در چیدمان های مختلف مانند مربع در صنعت مد استفاده می شود. خرید مانتو چهارخانه مناسب کالکشن عید با میرداماد همراه باشید.

انواع مانتو های زنانه موجود در بازار دارای چیدمان، رنگ و مدل دوخت متنوع و هماهنگ با طراحی روز دنیا هستند، اما سوال اصلی در حوزه مد این است که آیا طرح ها، رنگ ها و حتی نوع دوخت موجود، مناسب است.

مانتوچهارخانه یکی از مدل های شیک برای انتخاب مانتو برای کالکشن عید است، بنابراین با ما همراه باشید تا در مورد این مدل مانتو توضیح دهیم.

خرید مانتو چهارخانه مناسب کالکشن عیدخرید مانتو چهارخانه مناسب کالکشن عید | گالری مانتو میرداماد

این نوع محصولات در زمینه برش و دوخت تنوع زیادی دارند. اما در نظر داشته باشید که انتخاب طرح هایی که خیلی برش خورده اند نمی تواند گزینه مناسبی باشد. اگر طرح ساده تری را برای دوخت مانتو چهارخانه خود انتخاب کنید، جلوه لباس شما بیشتر می شود و استایل شما برازنده می شود.

از بهترین مدل های موجود از این مانتو زنانه می توان به مانتو چهارخانه به سبک پیراهن مردانه یا مانتو چهارخانه با مقنعه اشاره کرد. انتخاب نوع آستین، نوع یقه، مچ دار یا بدون مچ، کوتاه و کت مانند یا بلند و شبیه کت بارانی و… از مواردی است که باید سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید. نمونه های موجود در بازار را خریداری کنید. با میرداماد همراه باشید.

مهم ترین نکته ای در دوخت مانتو چهارخانه

دوخت یا خرید مانتو چهارخانه بایدنکاتی که باید رعایت کنید این است که این مانتوها به دلیل نوع پارچه، طرح و شلوغی دارند; بنابراین بهتر است مدل مانتو مربعی را به گونه ای انتخاب کنید که طرحی ساده داشته باشد و چشم را اذیت نکند

بیشتر بخوانید  ست کردن لباس با مانتو چهارخانه

مانتو چهارخانه قرمز و مشکی دخترانه

یکی از زیباترین طرح های چهارخانه پارچه های قرمز و مشکی هستند که طرحی کلاسیک دارند اما همیشه جذاب و جدید هستند. مدل مانتو چهارخانه قرمز و مشکی را می توان جزو کارهای رسمی دانست; بنابراین اگر قرار ملاقات مهمی دارید یا به یک مصاحبه شغلی می روید، این مدل انتخاب خوبی است.

مانتو با یقه مردانه

مدل مانتو مربع با یقه مردانه یکی از نمونه های اسپرت این طرح است. چنین کتی را می توانید با شلوار جین و کتان ست کنید. این مدل برای رفتن به دانشگاه و کلاس بسیار جذاب و راحت است.خرید مانتو چهارخانه مناسب کالکشن عید | گالری مانتو میرداماد

از جمله لباس های پرطرفدار برای استایل غیر رسمی، مانتوهای چهار گوشه هستند که در صورت پوشیدن صحیح می توانند جذاب باشند. اگر در بین لباس هایتان کت چهارخانه دارید، باید یک سری قوانین در مورد ست کردن مانتو چهارخانه بدانید. در این مطلب به شما می گوییم که مانتو چهار ربعی را با چه چیزی ست کنید بهتر است. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

مانتو چهار خانه را با چه بپوشیم

مانتو چهارخانه های کوچک یا بزرگ انواع مختلفی دارند و اینکه کدام نوع مناسب تر است به اندام شما بستگی دارد و برای هر فردی متفاوت است.
ممکن است فردی با یک کت چهارخانه با طرح بزرگ شیک به نظر برسد و کتی با طرح چهارخانه کوچک و ظریف برای یک فرد مناسب تر باشد. البته در مورد پوشیدن مانتو چهارخانه یک قانون وجود دارد و آن این است که اگر شما جزو خانم های چاق و درشت هستید بهتر است مانتو چک های کوچک بپوشید و اگر لاغر و لاغر هستید کت بپوشید
قبل از شروع ست مانتو چهارخانه باید بگوییم که بهتر است مانتو چهارخانه برش های زیاد و طرح شلوغی نداشته باشد تا استایل شما را به هم نریزد.

بیشتر بخوانید  بررسی چند مدل مانتو پاییزه

خرید مانتو چهارخانه مناسب کالکشن عید | گالری مانتو میردامادست کردن مانتو چهارخانه عید

برای هماهنگی با مانتو چهارخانه بهتر است لباس های دیگر خود را ساده نگه دارید. مثلا از شال تک رنگ استفاده کنید. اگر مانتو شما مربع های سفید و مشکی دارد، می توانید از شال ساده سفید یا مشکی استفاده کنید. در هماهنگی با مانتو چهارخانه از شال های طرح دار استفاده نکنید. این کار علاوه بر اینکه ظاهر شما را شلوغ نشان می دهد، باعث خودنمایی مانتو می شود.
همچنین سعی کنید شال یا روسری خود را زیاد روی شانه های خود قرار ندهید.

هنگام ست کردن مانتو چهارخانه بهتر است از کفش های ساده و ترجیحا اسپرت استفاده کنید. یک کت چهارخانه قهوه ای و مشکی را در نظر بگیرید. ست کردن آن با کفش های رسمی چندان جالب به نظر نمی رسد. پس سعی کنید آن را با کتانی های ساده و تک رنگ و متناسب با رنگ کتتان بپوشید.
کت چهارخانه شما ممکن است جلو باز باشد. برای هماهنگی با این مانتو چهارخانه سعی کنید از تی شرت یا سارافون ساده استفاده کنید و رنگی را انتخاب کنید که با رنگ کت هماهنگ باشد.
کوچکترین جزئیات می تواند استایل شما را تحت تاثیر قرار دهد. اگر تصمیم به پوشیدن کت چهارخانه دارید، بهتر است اکسسوری های خود را به سادگی انتخاب کنید.

چه نوع شلواری با مانتو چهارخانه ست می شود

گزینه های مختلفی برای ست کردن مانتو چهارخانه وجود دارد. مانتو چهارخانه را می توانید با شلوار جین یا کتان بسته به نوع الیاف آن بپوشید. می توانید در فصول سرد مانتو چهارخانه با شلوار چرم بپوشید. به خصوص اگر مربع های سفید و مشکی داشته باشد، استایل آن بسیار شیک خواهد بود.
ست کردن کت چهارخانه تا حد زیادی به رنگ کت شما بستگی دارد. مانتوهای چهار نفره از ترکیب دو رنگ تشکیل شده و این دو رنگ شامل رنگ های بسیار متنوعی می شود. اما تنها چیزی که در ست کردن مانتو چهارخانه مهم است این است که سایر اقلام استایل را به سادگی انتخاب کنید و رنگ هایی را که در کت شما وجود دارد در نظر بگیرید.خرید مانتو چهارخانه مناسب کالکشن عید | گالری مانتو میرداماد

بیشتر بخوانید  راهنمای انتخاب بهترین مدل کت دامن برای خانمهای میانسال

چه نوع اندامی برای انواع مانتوهای چهارخانه مناسب است

مانتو های چهارخانه برای اندام های نازک و کشیده مناسب هستند، زیرا طرح های چهارخانه باعث درشت نشان دادن اندام می شود و افراد چاق تا حد امکان از این نوع طرح ها استفاده نکنند و از چک های کوچکتر استفاده کنند. این زمانی است که افراد با اندام بلند و لاغر از این نوع کت ها استفاده می کنند تا اندام خود را بزرگتر نشان دهند.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

ممنون که با سایت میرداماد همراه بودید.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */