رنگ مانتو سال 1401 چه رنگی است

رنگ مانتو سال 1401

دانستن اینکه رنگ مانتو سال 1401 چه رنگی است دغدغه اصلی هر خانم شیک پوش و مد روزی است. سال ها قبل، وقتی که هنوز چیزی بنام رنگ سال وجود نداشت کسی نمی دانست که دقیقا منظور از رنگ آبی پر رنگ یا بنفش تیره کدام رنگ است. این موضوع باعث میشد رنگ ها اغلب با هم اشتباه گرفته شوند. تا اینکه فردی بنام لارنس هربرت سیستمی را بوجود آورد تا بتوان برای هر رنگ کد رنگ خاصی داشت. پس از آن مردم وقتی به رنگ خاصی می خواستند اشاره کنند از کد رنگ استفاده می کردند.

لارنس هربرت سرانجام شرکتی بنام پنتون را تاسیس کرد که در زمینه ساخت رنگ فعالیت دارد و معروف ترین شرکت تولید رنگ در جهان هم به شمار می رود. هر ساله پنتون رنگی را بعنوان رنگ سال معرفی می کند. رنگ سال 1401 یا سال 2022 نیز که توسط این شرکت معرفی شده “very peri” است. هم اکنون در این مقاله قصد داریم به very peri بعنوان رنگ  مانتو سال 1401 بپردازیم.

 

رنگ مانتو سال 1401 چه رنگی است | گالری مانتو میرداماد

رنگ مانتو سال 1401

به احتمال زیاد قبلا اصطلاح “very peri” را شنیده باشید. اما چقدر می دانید وری پری چیست و چرا این رنگ بعنوان رنگ مانتو سال 1401 انتخاب شده است؟

به طور کلی، در حال حاضر این رنگ محبوب ترین و جدیدترین رنگ مانتو می باشد. بعلاوه، رنگ سال 1401 هم همین رنگ است!

شرکت پنتون وقتی می خواست رنگ سال 2022 را انتخاب کند سراسر جهان را گشت تا رنگی را پیدا کند که پررنگ ترین و شگفت انگیزترین رنگ باشد و به این نتیجه رسید که این رنگ چیزی نیست جز رنگ گل اسطوخدوس!

در گل اسطوخدوس آرامش بخشی و سکوت رنگ آبی با شور و هیجان و انرژی بخشی رنگ قرمز ترکیب شده و رنگی گرم، آرامش بخش، پویا و در عین حال سرزنده و شاداب را بوجود آورده است. در واقع پنتون دنبال شادترین و گرمترین رنگ آبی دنیا بود و این رنگ بعنوان رنگ مانتو سال 1401 نیز شناخته می شود.

 

رنگ بنفش مایل به آبی نماد چیست؟

همانطور که قبلتر گفتیم، بنفش مایل به آبی نمایانگر گل اسطوخدوس است. اسطوخدوس، لاواندر یا لاوانیا گیاه زینتی بسیار زیبا و خوشبویی است که در فصل بهار می روید و در دل تابستان گل می دهد. رنگ بنفش بسیار زیبای آن حس آرامش عجیبی را منتقل می کند. در واقع، شرکت پنتون با الهام از این گل زیبا و خوشبو یک رنگ گرم و پر شور و حرارت و به زیبایی گلبرگ های اسطوخدوس اختراع کرد که بتواند هم گرمی تابستان را به اطرافیان منتقل کند و هم آرامش بخش و جذاب باشد که به آن رنگ بنفش مایل به آبی یا بنفش very peri گفته می شود. بنفش وری پری بسیار متفاوت تر از یک رنگ بنفش معمولی است. این رنگ ترکیبی از رنگ بنفش و آبی می باشد.

بیشتر بخوانید  مانتو با پارچه کریشه

 

رنگ مانتو سال 1401 چه رنگی است | گالری مانتو میرداماد

رنگ بنفش مایل به آبی باعث می شود فردی شاد، آرامش بخش، پر جنب و جوش، خلاق و شجاع به نظر برسید. بعلاوه این رنگ پر از رمز و راز است و باعث می شود در مرکز توجه قرار بگیرید. اگر بنفش مایل به آبی را در یک مهمانی بپوشید نگاه ها به سمت شما جلب خواهد شد.

این رنگ همانند گل اسطوخدوس مخصوص فصل بهار و تابستان است و زیبایی آن در فصل تابستان چند برابر بیشتر از فصل بهار نمایان می شود.

قدرت رنگ مانتو سال 1401

رنگ مانتویی که شما انتخاب می کنید، جایی که آن را می پوشید و اینکه مانتو شما از چه رنگ هایی تشکیل شده باشد تاثیر زیادی بر دیدگاه اطرافیان نسبت به شما دارد. رنگ مانتو شما، زمان و مکانی که آن را می پوشید واقعا مهم است. همانطور که بنفش مایل به آبی حس آرامش و راحتی به ما می دهند پوشیدنش در یک شب سرد و زمستانی باعث می شود تا سرد و بی روح به نظر برسید. در عوض در گرمای تابستان بسیار دلپذیرتر، انرژی بخش تر و شادتر به نظر می رسد.

 

رنگ مانتو سال 1401 با چه رنگی ست میشه؟

رنگ های زیادی وجود دارد که می توانید با رنگ مانتو سال 1401 ست کنید و یک استایل بهاری یا تابستانه شیک و جذاب بسازید.

 

مانتو بنفش و شال سبز

یکی از زیباترین رنگ هایی که می توانید با رنگ مانتو سال 1401 ست کنید، رنگ سبز بهاری است. به گل های اسطوخدوس نگاه کنید. هیچ رنگی به اندازه رنگ سبز نمی تواند چنین جلوه زیبایی بسازد. پوشیدن یک شال سبز باعث می شود جذاب، با طراوت و پر انرژی به نظر برسید. این دو رنگ به خوبی با هم هماهنگ می شوند. اگر در یک روز خسته کننده می خواهید سرحال تر و با طراوت تر به نظر برسید پیشنهاد می کنیم از شال و کفش سبز، مانتو بنفش و شلوار جین و بلوز سفید کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید  مانتو مشکی با چه شلواری ست کنیم

 

مانتو بنفش و شال خاکستری ، نقره ای و طوسی

خاکستری، نقره ای و طوسی از جمله رنگ هایی هستند که به خوبی با بنفش very peri و انواع طیف های بنفش و آبی ست می شوند. شال و روسری ترکیبی خاکستری و بنفش یا طوسی و بنفش و شال نقره ای را امتحان کنید این سه رنگ اگر با بنفش ترکیب شوند باعث می شوند استایل جذاب تری داشته باشید.

همچنین می توانید انواع شال و روسری های سفید با طرح خاکستری، طوسی گلدار با گلهای بنفش، شال پلنگی و شال ماری خاکستری و سفید را هم با مانتو بنفش خود ست کنید.

 

رنگ مانتو سال 1401 چه رنگی است | گالری مانتو میرداماد

ست رنگ مانتو سال 1401 با و شال سفید

سفید بهترین  و خاص ترین رنگی است که می توانید با بنفش مایل به آبی ست کنید. در ترکیب سفید با بنفش قانون سه رنگ را فراموش نکنید. به عنوان مثال، اگر مانتو شما ترکیبی از بنفش مایل به آبی و رنگ مشکی است برای شال، کفش یا کیف خود از می خواهید از رنگ سفید استفاده کنید سعی کنید سفید تک رنگ، ترکیب سفید مشکی یا سفید و بنفش باشد و از  یک رنگ چهارم استفاده نکنید. این کار باعث می شود استایل شیک و منحصربفردی داشته باشید.

برای فصل بهار می توانید روسری ابریشم سفید با گل های بنفش یا شال سفید گلدار را با بنفش وری پری ” رنگ مانتو سال 1401″ ست کنید تا استایل بهاری خاصی داشته باشید.

 

رنگ مانتو سال 1401

مانتو بنفش و شال صورتی کمرنگ

صورتی کمرنگ و گلبهی رنگ های ملیح و بسیار زیبایی هستند. وقتی با مانتو بنفش مایل به آبی ست شوند جلوه بسیار زیبایی خواهند داشت و از طرفی جذابیت زنانه شما را بیشتر می سازند.

بیشتر بخوانید  9 استایل جذاب با شلوار مام استایل

 

رنگ مانتو سال 1401 چه رنگی است | گالری مانتو میرداماد

مانتو بنفش و شال آبی روشن

بنفش وری پری ترکیبی از بنفش و آبی است به همین دلیل با هم خانواده های خود به راحتی ست می شود. می توانید یک شال آبی آسمانی تک رنگ، شال آبی خاکستری ترکیبی یا روسری ترکیبی آبی و بنفش را با مانتو بنفش خود ست کنید. اگر استایل اسپرت را دوست دارید هم می توانید یک شلوار جین آبی بپوشید.

 

مانتو بنفش و روسری ابریشمی طرح دار بنفش

بنفش و بنفش هم استایل زیبایی خواهد بود. می توانید انواع روسری های ابریشمی طرح دار با گل ها و طرح های بنفش را با مانتو بنفش خود ست کنید.

ست رنگ مانتو سال 1401 با شلوار، بلوز و شال مشکی

مشکی رنگی خنثی و پررنگ ترین و تیره ترین رنگ هاست. در کنار بنفش مایل به آبی که خود پررنگ ترین و جذاب ترین رنگ دنیاست جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت. باعث می شود ترند مانتو 1401 شما چشمگیرتر باشد. رنگ مشکی و بنفش را همیشه می توانید بپوشید. از آن استایل هاییست که هیچوقت از مد نمی رود.

برای داشتن یک استایل شیک و لاکچری می توانید ست بلوز سفید، مانتو بنفش، شال طرح دار مشکی و سفید و شلوار جین را امتحان کنید.

 

رنگ مانتو سال 1401

سخن پایانی

در این مقاله با رنگ مانتو سال 1401 آشنا شدید و اکنون می دانید که ترند مانتو 1401 را با چه رنگ های دیگری می توان ست کرد. امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد و با الهام از مطالب آن استایل شخصی بنفش وری پری شیکی برای خود خلق کنید.

 

 

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */