زیر کت زنانه چه چیزی بپوشیم شیک تره؟

یکی از انتخاب های همیشگی خانم ها، کت زنانه است. استایل با کت تک زنانه چیزی است که مطمئنا همه خانم ها به آن فکر می کنند. گرچه وقتی صحبت از کت تک به میان می آید اغلب گمان می کنند که کت تک فقط برای استایل مردانه است. اما امروزه این نوع استایل در بین خانم ها نیز بسیار پرطرفدار می باشد.

نکته جالب تر اینکه خانم ها گزینه های بیشتر و متنوع تری برای ست با کت زنانه خود دارند. به طوری که بسته اینکه چه چیزی زیر کت زنانه خود بپوشند می توانند از آن در موقعیت های مختلفی از جمله مجالس رسمی، نیمه رسمی و حتی غیر رسمی بپوشند.

در ادامه می خواهیم به این موضوع بپردازیم که زیر کت زنانه چه چیزی بپوشیم شیک تر خواهد بود. همچنین به این موضوع خواهیم پرداخت که پوشیدن هر کدام از آنها برای چه نوع مراسمی مناسب است.

 

انواع ست با کت تک زنانه

بسته به اینکه کت زنانه شما از چه پارچه ای تولید شده باشد می توان از آن در فصول مختلف سال استفاده کرد. به عنوان مثال، کت های چرم، کت چینل و کت مخمل کبریتی مخصوص فصل پاییز و زمستان هستند. در حالی که کت شلوار فرسکو، کتان و کت نخ پنبه برای فصل بهار و تابستان مناسب می باشند.

 

کت زنانه

مانتو کتی رنگین کمانی شیک

ست کت و شومیز

بسته به اینکه در چه فصلی از سال هستید می توان انواع شومیز خنک تابستانی یا شومیزهای پاییزه و زمستانی را با کت زنانه خود ست کرد. توجه داشته باشید که در استایل کتی بخشی از استایل شما که در نگاه اول خیلی خودنمایی می کند این است که در زیر کت چه چیزی پوشیده اید. یعنی بلوز یا شومیز شما. شاید با خود فکر کنید که اگر یک کت تک بسیار شیک و گران قیمت بپوشم دیگر کسی به اینکه چه چیزی زیر کت پوشیده شده توجهی نمی کند. اما این تصور کاملا غلط است. شومیز تاثیر زیادی روی اینکه خوش استایل به نظر برسید خواهد داشت.

در ست شومیز و کت علاوه بر زیبایی باید به جنس پارچه نیز توجه نمایید. سعی کنید کت و شومیزی را انتخاب کنید که هم مناسب فصل باشد و هم از نظر جنس، رنگ بندی و طرح با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

دوخت، برش، رنگ جنس و طرح شومیز باید با استایل شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر قصد شرکت در یک مراسم رسمی را دارید باید شومیزی کلاسیک و خوش دوخت انتخاب نمایید که برای این نوع مراسم مناسب باشد. همچنین در سبک کلاسیک بیشتر از رنگ های خنثی مثل سفید، بژ، نود، کرم یا خاکستری استفاده می شود. بنابراین باید به ترکیب رنگ ها نیز خیلی دقت کنید.

اگر شومیز با کت بلیزر پوشیده شود ظاهری شیک و رسمی خواهید داشت. این تیپ برای مراسمات رسمی مناسب می باشد. با این حال اگر شومیز با کت اسپرت یا کت راه راه نخی ست شود اغلب برای مراسمات غیر رسمی می باشد و برای محیط های رسمی مناسب نخواهد بود.

 

شومیز مشکی و کت

ست این مدل شومیز با کت زنانه مخصوص آن دسته خانم هایی است که بالاتنه بزرگی دارند. پوشیدن شومیز مشکی زیر کت باعث می شود که توجه اطرافیان به جای بالاتنه به قسمت های دیگر بدن جلب شود و به عبارتی بالاتنه کوچک تر به نظر برسد.

بیشتر بخوانید  با مانتو بنفش چه روسری ست کنیم؟

ست کت با شومیز تیره با آستین حریر

ترکیب این مدل شومیز با کت زنانه مخصوص آن دسته خانم هایی است که بازوهای بزرگ و تپلی دارند و دوست دارند لاغرتر به نظر برسند.

 

ست شومیز و شلوار همرنگ

اگر قد کوتاهی دارید زیر کت لباسی همرنگ شلوار بپوشید. این کار باعث می شود قدبلندتر به نظر برسید.

 

کت زنانه

ژاکارد مهستا

ست کت زنانه و تیشرت

اگر تیشرت مناسبی را انتخاب کنید می توانید ست فوق العاده زیبایی را بسازید. اصلی ترین نکته ای که هنگام ست تیشرت و کت باید به آن توجه کنید یقه تیشرت است. یقه تیشرت تا حد امکان باید ساده باشد. سعی کنید از تیشرت یقه هفت یا یقه گرد استفاده کنید. زیرا تیشرت هایی که یقه های یقه دار را نمی توان به راحتی با کت زنانه ست کرد. همچنین، تیشرت باید کاملا اندازه شما باشد. از پوشیدن تیشرت های گشاد زیر کت تک خودداری کنید. این ست برای موقعیت های غیر رسمی مناسب است. به ویژه اگر با کفش اسپرت یا کتانی و شلوار جین ست شود. همچنین دقت داشته باشید که رنگ کفش با رنگ تیشرت مطابقت داشته باشد.

برای اینکه استایل جذابی داشته باشید به ترکیب رنگ ها دقت کنید. اگر کت رنگ روشن می پوشید تیشرتی به رنگ تیره و تا حد امکان خنثی انتخاب کنید. سعی کنید تیشرت و کت همرنگ نپوشید. به ویژه اگر کت سفید باشد. زیرا باعث می شود بی روح به نظر برسید.

بهترین جنس کت برای ست با تیشرت، کت های کتانی هستند. این نوع کت مخصوص فصل بهار و  تابستان می باشد. همچنین، کت های پنبه ای نیز گزینه ایده آلی برای ست با انواع تیشرت زنانه می باشند. مزیت اصلی کت کتانی و کت پنبه ای خنک و سبک وزن بودن آنها نسبت به کت های پشمی می باشد.

 

کت و لباس سرهمی

یکی از جدیدترین استایل ها در بین خانم ها، ست کت تک زنانه با لباس سرهمی یا بادی است. ترکیب این دو گزینه با یکدیگر استایل فوق العاده جذابی برای مهمانی ها به ویژه مراسم عقد و عروسی می باشد. به ویژه اگر بادی را با یک کت بلیزر ترکیب کنید فوق العاده زیبا و شیک خواهد شد. برای کامل تر شدن ست خود نیز می توانید از کفش پاشنه بلند و کیف مجلسی متناسب با رنگ کت و لباس سرهمی خود استفاده کنید.

 

زیر کت زنانه چه چیزی بپوشیم شیک تره؟ | گالری مانتو میرداماد

کت بهاره و تابستانی یقه پهن

کت زنانه و تاپ

ترکیب کت با تاپ یکی از جذاب ترین استایل های زنانه است. می توان از ست انواع تاپ مجلسی با کت برای دورهمی ها و مهمانی های غیر رسمی استفاده کرد. کت اسپرت گزینه ایده آلی برای داشتن این استایل شیک و کلاسیک می باشد. همچنین می توان برای کامل شدن ست از دامن همرنگ کت نیز استفاده کرد.

در ست تاپ و کت می توان از انواع تاپ جذب، تاپ یقه باز، تاپ یقه گرد و … استفاده کرد. با این حال، انتخاب تاپ باید کاملا متناسب با فرم بدنتان انجام شود. در غیر این صورت استایل شیکی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید  چرخه رنگ ها را بشناسید!

 

تاپ جذب و کت اورسایز

اگر قصد پوشیدن یک کت اورسایز را دارید و نمی خواهید چاق به نظر برسید بهترین گزینه ای می توانید زیر کت بپوشید، تاپ جذب می باشد.

 

تاپ یقه باز

اگر بالاتنه خوش فرمی دارید و قصد دارید در یک مهمانی شرکت کنید می توانید تاپ یقه باز را با کت زنانه خود بپوشید. بعلاوه، تاپ یا لباس یقه باز باعث می شود که بدن شما خوش فرم تر و تپل تر به نظر  برسد.

 

تاپ یقه گرد

این مدل تاپ باعث می شود که بالاتنه بزرگتر به نظر برسد و مخصوص آن دسته افرادی است که بالاتنه کوچکی دارند.

 

کت زنانه و بافت

اگر دنبال استایل زمستانی شیک و جذاب هستید پیشنهاد می کنیم ست کت با انواع بافت زنانه امتحان کنید. این ست نه تنها برای زمستان بلکه برای پاییز نیز بسیار ایده آل می باشد. تنها کافیست به ترکیب رنگ های پاییزی و زمستانی در استایل خود دقت نمایید. با این ایده نه تنها استایل شیک و جذابی خواهید داشت بلکه نگران سردی هوا نیز نخواهید بود. می توان گفت ست کت و بافت جزو متنوع ترین استایل های زنانه هستند. زیرا بلوزهای بافت از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار می باشند. از طرف دیگر می توان آنها را با انواع کت زنانه پاییزه و زمستانی ست کرد. ست کت و بافت در فصل زمستان کاربردهای زیادی دارد. اگر می خواهید استایل رسمی زمستانه داشته باشید ترکیب بافت و کت تک زنانه می تواند گزینه عالی باشد.

البته ست پلیور بافت با کت بلیزر یا کت اسپرت را می توان برای استایل کژوال نیز مورد استفاده قرار داد.

 

ست کت و پیراهن ماکسی بلند

یکی دیگر از آیتم هایی که می توان در زیر کت زنانه پوشید، پیراهن ماکسی بلند است. اگر قصد شرکت در یک مراسم رسمی را دارید پیراهن ماکسی می تواند استایل زنانه شیک و جذابی برایتان باشد. این ست مخصوص مراسم رسمی مثل جشن نامزدی، خواستگاری و … است. برای کامل تر و شیک تر شدن استایل خود می توانید از انواع اکسسوری ها، کیف، کفش و روسری های جذاب استفاده کنید. نکته مهمی که در هنگام ست کت و پیراهن ماکسی باید به آن توجه شود این است که رنگ ماکسی باید کاملا همرنگ کت باشد یا مکمل آن باشد. با این حال ماکسی و کت همرنگ استایل جذاب تری خواهد بود.

نکته دیگر اینکه کت های زنانه در سایزها و مدل های مختلفی تولید می شود مثل کت بلند، کت کوتاه، کت طرح دار و … پیشنهاد می شود برای ست ما ماکسی خود از کت ساده تکرنگ و کوتاه استفاده کنید. کت کوتاه در کنار ماکسی شیک تر خواهد بود. در نتیجه، این کار به استایل شما جلوه خاصی می دهد و باعث می شود در مراسم ها بدرخشید.

 

 

 

 

کت و سارافون کوتاه

ست کت و سارافون یکی از جذاب ترین استایل های رسمی است که آن را می توان در انواع مهمانی ها و مراسمات رسمی و نیمه رسمی خود پوشید. ترکیب کت با سارافون از پرطرفدارترین استایل های مجلسی در بین خانم ها می باشد. شما می توانید انواع سارافون با پارچه ژاکارد، گیپور، کرپ و … را با کت زنانه خود ست کنید. بهترین گزینه خرید کت ژاکارد و سارافون گیپور می باشد. گرچه کت کرپ باربی و کت گاباردین نیز بسیار پرطرفدار می باشند و می توان آنها را نیز با سارافون خود ست کرد. ترکیب کت و سارافون استایل شیک و لاکچری مجلسی برایتان به ارمغان می آورند.

بیشتر بخوانید  جدیدترین مدل های مانتو اداری و رسمی

 

کت و دامن زنانه

ست کت و دامن یک لباس رسمی زنانه است که جزو کلاسیک ترین استایل های زنانه به شمار می رود. این ست مخصوص مهمانی ها و مراسمات رسمی است. می توان در این ست از شومیز و انواع اکسسوری ها نیز برای زیباتر شدن استایل خود استفاده کرد. بسته به اینکه از چه نوع کتی استفاده شود می توان در مهمانی های غیر رسمی نیز از این ست استفاده کرد. یکی از مهمترین مواردی که در ست کت و دامن باید به آن توجه کرد همخوانی رنگ کت و دامن است. کت و دامن می تواند همرنگ باشد یا از رنگ های مکمل یکدیگر استفاده کنید. رنگ شال یا روسری نیز تاثیر زیادی روی زیبایی استایل کت و دامن شما خواهد داشت.

بیشتر خانم ها ترجیم می دهند که دامن و کت کاملا همرنگ و هم جنس باشند. می توان گفت این ترکیب یکی از شیک ترین استایل های زنانه می باشد. باعث می شود در مهمانی ها توجه همگان به شما جلب شود. اگر قد کوتاه هستید بهتر است از دامن کوتاه استفاده کنید. برای خانم های قد بلند کت با دامن بلند مناسب تر خواهد بود.

البته انتخاب دامن برای ک کاملا سلیقه ای است. بعضی خانم ها دوست دارند پارچه کت و دامن یکسان نباشد و دامن را از پارچه مختلفی برای دامن استفاده می کنند. اما چیزی که مهم است این است که برای افراد لاغر رنگ های تیره و برای افراد تپل رنگ های روشن مناسب تر می باشند. با این حال می توانید رنگ کت و دامن را با توجه به تناژ رنگ پوست خود انتخاب نمایید.

از محبوب ترین کت دامن های زنانه می توان به کت دامن مشکی، کت دامن اسپرت و کت دامن بلند مجلسی اشاره کرد.

 

سخن پایانی

زیر کت زنانه چه چیزی بپوشیم شیک تره سوالی است که ذهن خیلی از خانم ها را به خود مشغول می کند. به ویژه وقتی قصد شرکت در مهمانی یا مراسم خاصی را دارند این قبیل سوالات پیش می آید. اگر شما نیز از آن دسته خانم هایی هستید که به خرید کت تک زنانه علاقه دارید اما نمیدانید چه چیزی زیر کت خود بپوشید از مطالب این مقاله می توانید ایده بگیرید. ما در این مقاله ایده های مختلفی در رابطه با استایل کتی زنانه بیان کردیم. شما می توانید بسته به اینکه قصد شرکت در چه نوع مراسمی را دارید یا بر اساس موقعیت زمانی و مکانی خود یکی از آنها را انتخاب نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */