وبلاگ

معرفی با انواع شومیز مانتویی

معرفی با انواع شومیز مانتویی

معرفی با انواع شومیز مانتویی کلمه chemise از کلمه فرانسوی chemise گرفته شده است که به معنای بلوز یا به عبارت دقیق تر، نوعی بلوز یا مانتو شومیزی زنانه است. در واقع یک پیراهن باز مردانه است که برای خانم ها تبدیل به دکمه جلو باز می شود که معمولا از مواد بسیار نرم و خوبی تهیه می شود و مناسب تابستان و بهار است.

شومیز مانتویی

شومیز مانتویی یکی از منحصربفردترین لباس های شیک زنانه است که به عنوان پوشش مجالس و پوشش ورزشی برای مهمانی های ساده استفاده می شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، جنس این لباس در طول زمان تغییر کرده است و امروزه معمولاً پارچه آن از مواد نرم و لطیف درست می‌شود. پیراهن دارای مدل های بلند و کوتاه است و قد متعادلی دارد.

انواع شومیز

به دلیل قدیمی بودن طرفداران زیادی دارد به طوری که در انواع فروشگاه ها شاهد فروش مدل های مختلف شومیز  هستیم.از جمله انواع ان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شومیزرسمی
  • جلوباز
  • بدون آستین
  • و…

ست کردن شومیز مانتویی با  کفش

یکی از دغدغه های اکثر افراد هنگام پوشیدن مانتو شومیزی، نوع کفشی است که می توان با این مانتو شومیزی ست کرد، یکی از مزیت های بزرگ مانتو شومیزی حروف این است که می توان آن را با صندل و کفش ست کرد.

اگر از پارچه سفید استفاده می کنید بهتر است شلوارتان هم سفید باشد و اگر از صندل با مانتو شومیزی کاغذی که طرح و رنگ تابستانی فانتزی یا اسپرت دارد استفاده کنید. با توجه به سلیقه خود می توانید صندل هایی با پاشنه صاف در رنگ های مختلف بپوشید. صندل های بافته شده و صندل های باندی با مانتو شومیزی های کاغذی مطابقت دارند.

 

ست کردن با کیف

 

کیف یکی از محبوب ترین اکسسوری هایی است که علاوه بر جنبه زیبایی که به استایل شما می افزاید، می توانید از آن نیز استفاده کنید. مهم ترین نمانتو شومیزیه در خرید یک کیف خوب و باکیفیت این است که به شانه های شما آسیب نزند و سبک و راحت باشد.اگر قصد دارید کیف مناسبی را متناسب با مانتو شومیزی مانتو شومیزیان خود انتخاب کنید، بهتر است از یک کیف کوچک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  استایل وینتیج چیست؟

استفاده از کیف بزرگ جلوه زیبایی نخواهد داشت. رنگ کیف را با کلاه یا کفش خود هماهنگ کنید. رنگ های متضاد یا استفاده از رنگ های خاص را در استایل خود فراموش نکنید.

 

 اکسسوری ها

اکسسوری ها عنصر کوچک اما موثری از استایل شما خواهند بود.بهترین وسیله برای استایل با یک ژامانتو شومیزی حروف ساده و دکمه دار ساعت مچی است. اگر قصد دارید از مانتو شومیزی مانتو شومیزیان یکدست استفاده کنید، می توانید از کمربند پهن استفاده کنید.

 

چند نکته مانتو شومیز

  • اگر مانتو شومیزی روی یقه و بالاتنه طرح دارد، بهتر است شال و روسری را ساده ببندید.
  • کفش های ساده با لباس های طرح دار و کفش های شیک با لباس های ساده بپوشید.
  • سیاه و سفید با همه رنگ ها دوست هستند.اگر مانتو شومیزی یا کفش مشکی یا سفید دارید، به راحتی می توانید انواع آن را درست کنید.
  • کیف های بزرگ برای کاپشن های گشاد و پانچ و کیف های کوچک بیشتر برای لباس های ورزشی و کاپشن مناسب هستند.

این روزها هنوز بسیاری از خانم ها به دنبال خرید یک مانتو شومیزی مناسب هستند. تابستان امسال همان ظاهر جذاب و رنگارنگ سال گذشته را دارد. شاید به همین دلیل است که اکثر خانم ها نتوانستند در تابستان امسال گزینه مناسبی را انتخاب و خریداری کنند. همانطور که می دانید مانتو شومیزی های تابستانی مدل ها و طرح های بسیار متنوعی دارند و شما به راحتی می توانید مانتو شومیزی مورد علاقه خود را با هر سلیقه ای خریداری کنید. شومیز مانتویی یکی از محبوب ترین مدل های مانتو امروزی است.

مانتو شومیزی نیز دارای طرح ها و مدل های بسیار متنوعی است که در ادامه بیشتر به آن ها پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید  استایل پاریسی چیست و ترفندهای ست مانتو به سبک پاریسی

 

انواع شومیز مانتویی

همانطور که در مقاله بالا اشاره کردیم، شومیز مانتویی موجود در بازار دارای مدل های بسیار متنوعی است که باید مطابق با سلیقه های جدید باشد.در این مقاله شما را با رایج ترین کاربردهای پارچه آشنا می کنیم و در مورد هر کدام کمی صحبت می کنیم.

  1. شومیز مانتویی جلو بازبلند
  2. شومیز مانتویی اول کوتاه، پشت بلند، اول باز
  3. جلو باز شومیز مانتویی با شکاف
  4. پیراهن بلند مردانه
  5. بسته شدن جلو بلند شومیز مانتویی

معرفی با انواع شومیز مانتویی | گالری مانتو میرداماد

جلوباز شومیز مانتویی

اولین مدل از نوع شومیز مانتویی که می خواهیم به شما نشان دهیم شومیز مانتویی کاملا باز است. اکثر مدل های این نوع شومیز مانتویی دارای برش های متفاوتی بر روی آستین ها هستند که طراحی آنها را منحصر به فرد و زیبا کرده است.

 

شومیز مانتویی کوتاه اول پشت بلند

 

اما یکی دیگر از مدل های شومیز مانتویی موجود در بازار که طرفداران زیادی دارد شومیز مانتویی جلو کوتاه، پشت بلند، جلو باز است.

بیشتر این مدل مانتو شومیزی ها را می توان در روزهای تابستان با تی شرتی که زیر آن برای مجالس اجتماعی و کافی شاپ می پوشید استفاده کرد.

ترکیب این مدل شومیز مانتویی با شلوار مانتو شومیزیان آل استار و مدل مامان ظاهری جذاب و زیبا برای شما ایجاد می کند.

 

 جلو باز شمیز مانتویی با خطوط

 

یکی از زیباترین مدل های شومیز مانتویی دامن های بغل می باشد. این پنل ها باعث می شوند که احساس راحتی بیشتری داشته باشید و در سفر شما اختلال ایجاد نکنند. بلوز باز چاک دار انتخاب خوبی برای استایل کژوال است.

پیراهن های بلند مردانه

این مدل مانتوها شبیه پیراهن های مردانه است و قد آن کمی بیشتر از پیراهن های مردانه است. شما می توانید به راحتی از این مدل لباس به صورت تکی یا زیر لباس و سارافون خود استفاده کنید.

اگر می خواهید از مدل شومیز مانتویی به صورت لایه لایه استفاده کنید، انتخاب رنگ تک رنگ بهترین گزینه ای است که برای زیباتر شدن استایل شما توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید  مانتو راه راه را چگونه استایل کنیم؟

طرح و دوخت این الگو شومیز مانتویی با پارچه های ساده و طرح دار می باشد.

آخرین مدل شومیز مانتویی که در این سری مقالات در سایت porove.com می خواهیم شما را با آن آشنا کنیم شومیز مانتویی با بسته شدن جلو بلند است.

این مدل ها نسبت به شومیز مانتویی راحت ترند و بهترین انتخاب برای فعالیت های طولانی مدت و فعالیت های ورزشی هستند.

شومیز مانتویی بسته در جلو با آستین یا بازوهای پف کرده را می توان در مجموعه بسیاری از برندها یافت. اجرای شومیز مانتویی

 

معرفی با انواع شومیز مانتویی | گالری مانتو میرداماد

بیشترین استفاده از این سبک مانتو

برای مهمانی های دخترانه و تولد دوستان نزدیک و اقوام است. به راحتی می توانید شومیز مانتویی خود را با یک کمربند زیبا و کاربردی به یک پیراهن زیبا و جذاب تبدیل کنید.

یکی دیگر از کاربردهای این مدل مانتو، ترکیب آن با دامن کوتاه، شورت جین یا پارچه پیله ای است که بهترین انتخاب برای مهمانی همی دخترانه است.

اما اگر می‌خواهید از دامن مانتو به‌عنوان اکسسوری برای مهمانی‌ها و مجالس اجتماعی استفاده کنید.

تا استایل خود را جذاب‌تر کنید، می‌توانید از مدل بلند آن با یک کمربند مد روز که به‌عنوان کمربند به کمرتان بسته می‌شود، استفاده کنید.

برای روزهای گرم تابستان پیشنهاد ما به شما دوستان عزیز این است که یک بلوز بلند با جلو باز یا جلو بسته انتخاب کنید که با یک کیف زیبا با شلوار گشاد اکسسوری کنید.

 

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید.

تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */