وبلاگ

ست شومیز مانتویی سبز با شلوار

ست شومیز مانتویی سبز با شلوار

ست شومیز مانتویی سبز با شلوار. مانتوهای شومیزی یکی از بهترین گزینه ها برای فصول گرم سال هستند. هر دو مدل برای اندام های مختلف مناسب هستند و تنوع استایل های ترکیبی آنها عالی به نظر می رسد. در این مقاله در مورد روش های پوشیدن شومیز مانتویی سبز  اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهیم.

شومیز مانتویی سبز

یکی از سبک هایی که همیشه مد است، استایل تک رنگ است. توصیه ما این است که سبزه ها رنگ های خنثی نپوشند یا رنگ اکثر لباس هایشان خنثی نباشد. اما یکی از پیشنهادات ما برای افرادی که پوست سبزه و سبزه دارند، پوشیدن رنگ سبز زیتونی است. چهره این افراد گرم است به همین دلیل رنگ سبز در لباس هایشان بسیار پررنگ است.
اگر پوست سبز تیره دارید، می توانید رنگ های زیادی را انتخاب کنید. آبی تیره ای یا فیروزه ای در میان رنگ های سبز برای این افراد مناسب است اما قهوه ای یکی از رنگ هایی است که نباید با پوست سبز تیره پوشیده شود.
یکی از اصلی ترین رنگ هایی که می توانید به راحتی با هر رنگی ترکیب کنید رنگ مشکی است.به همین دلیل مشکی یکی از رسمی ترین رنگ ها برای کت و شلوار با کت سبز است.

مانتو سبز با رنگ های دیگر

به راحتی می توانید علاوه بر مانتو سبز از سایه های مختلف آبی در استایل خود استفاده کنید. انتخاب رنگ های مختلف آبی در کنار مانتو سبز ترکیبی گیرا ایجاد می کند. این دو رنگ کاملا با هم ترکیب می شوند. از دیگر رنگ های مناسب برای مانتو سبز می توان به صورتی، بنفش، بادمجانی و … اشاره کرد.
می توانید پارچه های طرح دار مانند پلنگی یا راه راه را زیر شنل جلو باز سبز بپوشید. اگر از سبز سروی استفاده می کنید، یکی از رنگ های مناسب برای مجموعه، قهوه ای است. ترکیب شنل سبز با رنگ زرد یکی از شیک ترین و زیباترین ست های رنگی است که البته باید به طیف رنگی آن نیز توجه کرد.

همانطور که می دانید رنگ سبز طیف وسیعی دارد و رنگ مناسب آن می تواند آبی باشد. آبی یکی از رنگ هایی است که سبز را تشکیل می دهد. در راستای وجود رنگ آبی در ترکیب رنگ سبز، بسیاری از افراد از این رنگ در استایل و پوشش روزانه خود استفاده می کنند. بنابراین اگر در طیف سبز رنگ آبی بیشتری استفاده شود، یعنی سبز تیره تر باشد، بهترین مکمل آبی خواهد بود.ترکیب مانتو سبز با رنگ قرمز.
اگر مانتوشومیزی شما سبز است و به دنبال شالی مناسب برای این مانتو هستید، می توانید رنگ قرمز را انتخاب کنید. خطوط شبکه و طرح هایی از این نوع برای استفاده همراه با رنگ سبز توصیه نمی شود. همانطور که می دانید برند معروف گوچی ترکیبی از رنگ سبز و قرمز است.

بیشتر بخوانید  استایل الگانت چیست؟

ست مانتو سبز با رنگ قرمز

ترکیب رنگ سبز با رنگ های دیگر از جمله زرد نیز می تواند جذاب باشد. رنگ زرد یا یک سایه آن یعنی کرم رنگ به دلیل استفاده از آن برای سبز شدن رنگ یکی دیگر از گزینه های مناسبی است که پیشنهاد می کنیم. اگر قصد ورود به یک مهمانی شاد را دارید، انتخاب دو رنگ سبز و زرد برای چنین محیطی مناسب است. ترکیب این دو رنگ با هم حس تازگی و نشاط را به شما می دهد.

ست شومیز مانتویی سبز با شلوار | گالری مانتو میرداماد

شومیز مانتویی

شومیز یکی از کاربردی ترین وسایل در کمد لباس شماست. اگر کمی بالاتر باشند مانتوی شومیزی می شوند و امکان پوشیدن آنها در استایل های مختلف خیابانی وجود دارد.خرید چند کاغذ یا حتی یک کالای مناسب می تواند به شما کمک کند تا ظاهرهای مختلفی را برای خود ترتیب دهید.
مانتوی شومیزی غیر رسمی است و برای انواع ورزشی و نیمه رسمی استفاده می شود. اگر به دنبال بهترین گزینه برای روزهای گرم تابستان و روزهای نیمه خنک بهاری هستید، در خرید مانتوی شومیزی رنگ سبز شک نکنید. در زیر نحوه ست کردن مانتو شومیزی سبز با انواع شلوار را بازگو کرده ایم.

 

مانتوی شومیزی سبز با شلوار تنگ

یکی از ترکیب های خوبی که بلوز ایجاد می کند با شلوار لی یا شلوار جین تنگ است. اگر دوست دارید این مدل شلوار بپوشید، بهتر است یک مانتوی شومیزی گشاد به آن اضافه کنید.
به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب شلوار تنگ، بهتر است پیراهن شما گشاد باشد. نوع و استایل آن متعادل و چشم نواز است. برای ایجاد تعادل در چنین ترکیبی باید یک قسمت استایل شل و قسمت دیگر تنگ باشد.

بیشتر بخوانید  مانتو آستین چین دار مناسب فصل بهار

جلیقه و شومیز مانتویی سبز

جلیقه ها یکی از آن لباس های جذابی هستند که نباید ارزش حضور آن ها در کمد لباس را دست کم بگیرید. این لباس ها می توانند استایل را متفاوت و در عین حال جذاب کنند.یکی از روش های ست کردن کت کتان پوشیدن کتانی با جلیقه قد وسط است.
البته پوشیدن جلیقه های بلند ایده بدی نیست. ترکیب رنگ را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید، اما به یاد داشته باشید که ترکیب سیاه و سفید همیشه جذاب به نظر می رسد. اگر جلیقه مانند تصویر بالا مدل شده باشد، استایل خاص تری خواهید داشت.

دامن شلواری

دامن culotte گزینه بسیار مناسبی برای تابستان و بهار است. هم راحت است و هم شیک.هم برای افراد لاغر و هم برای افراد دارای اضافه وزن مناسب است. پوشیدن یک مانتوی شومیزی کوتاه یا بلند با یک دامن همسان پیشنهاد دیگری است که ممکن است دوست داشته باشید.

 شلوار گشاد و نیمه گشاد

شلوارهای گشاد و جیب میانی با شورت بسیار کوتاه به خوبی کار می کنند. اگر قد این شلوار را 90 سانتی متر یا کمتر انتخاب کنید، استایل شما تابستانی خواهد بود. در این صورت، حتی اگر کاغذ شما پهن باشد، تعادل خوبی در سبک وجود خواهد داشت.
البته مدل های گشاد فیتینگ هم این روزها مد شد‌ه و محبوب هستند. اگر دنیای مد را دنبال می کنید، با استایل احساس راحتی می کنید و با اندام خود احساس خوبی دارید، شلوارهای گشاد و مانتوهای گشاد نیز یک گزینه هستند. سایه های ظریف با این ترکیب چاق تر به نظر می رسند.

ست شومیز مانتویی سبز با شلوار | گالری مانتو میرداماد
مانتوی شومیزی سبز با دامن

یکی دیگر از راه های ترکیب ، پوشیدن دامن به سبک خود است. پوشیدن دامن مانند دامن و شلوار می تواند با مانتوی شومیزی ظاهری خاص و متنوع به شما بدهد. در بین انواع دامن ببینید کدام مدل به شما می آید و البته راحتی آن را برای پوشیدن در خیابان در نظر بگیرید.آیا این سبک را دوست دارید؟

بیشتر بخوانید  مانتو شلوار اداری چند متر پارچه می خواهد

مانتوشومیزی با روسری

این روزها روسری های کوچک بسیار محبوب هستند. بسیاری از افراد از چنین روسری هایی استقبال می کنند.
در هر صورت، روسری های شیک کوچک با کت های کتان ترکیب می شوند که استایل را کمی به کلاسیک نزدیک می کند. اگر یک کمربند برای مانتوی شومیزی در نظر بگیرید، این طبقه بندی حتی بیشتر می شود.
اگر دوست دارید مانتوی شومیزی خنک بپوشید و در عین حال ظاهر خود را کمی رسمی کنید، آن را با شلوار مناسب ست کنید. چه شلواری؟شلوار همرنگ و مانتو.
در واقع، با استایل تک رنگ، می توانید یک مجموعه یک دست داشته باشید که از حالت کاملاً اسپرت فاصله دارد. در عین حال باعث می شود کمی کشید‌ه تر به نظر برسید. به تصویر بالا نگاه کنید. همه اجزای یک ظاهر طراحی شد‌ه از یک طیف رنگی هستند. ترکیب زیبایی است،

شلوار اسلش

شلوار اسلش را با مانتوی شومیزی ترکیب کنید. این شلوار که در قسمت پا کش دار است بسیار راحت است. با انتخاب آنها در کنار ملحفه های پهن، استایل تابستانی خوبی ایجاد خواهید کرد.اگر شلوار می پوشید، کفش های ورزشی یا کتانی را به تیپ خود اضافه کنید. البته تخت های دیگر مانند کفش های کالج یا صندل نیز گزینه های خوبی هستند. فقط باید اسپرت بودن را در نظر بگیرید تا یکنواختی استایل از بین نرود.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید.

تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */