فروش مانتو مجلسی بلند برای عید

در کشور ما مانتو یکی از رایج ترین پوشش ها در بین بانوان و دختران ایرانی است که مناسب موقعیت مکانی و شرایط محیطی انواع مدل های رسمی (مناسب محیط های کاری و دانشگاهی برای دانشجویان)، مدل های سنتی ( مناسب برای فرهنگ اصیل ایرانی) و مدل های مانتو با استفاده روزانه و ویژه مجالس و… خواهد بود. در این مقاله به فروش مانتو مجلسی بلند برای عید و انواع آن می پردازیم.

قبل از خرید و فروش مانتو مجلسی بلند برای عید خوب باید به این نکته هم توجه کنید که مدل مانتو با سایر لباس های شما هماهنگ باشد. مبلقی که می خواهید هرینه کنید بر انتخاب شما تأثیر می گذارد. همچنین پارچه مناسب مانتو را انتخاب کنید تا با آن احساس بدی نداشته باشید.

بنابراین خرید و فروش مانتو مجلسی بلند برای عید همیشه یکی از دغدغه های دختران و خانم های شیک پوش است. در انتخاب مدل مانتو نکات مهمی وجود دارد که می توان به قد، فرم اندام و محیط مورد استفاده اشاره کرد.

مانتوهایی که به صورت روزانه و مکرر استفاده می شوند باید تناسب مناسب داشته باشند، دارای جیب و دکمه (مثلاً 4 دکمه) یا زیپ مناسب باشند و دست و پا گیر نباشند. و در نهایت از نظر رنگ مناسب باشد و در همه جا قابل استفاده باشد. همه این موارد باید بتواند با نزدیک شدن به هر فصل در کنار زیبایی که به شما می دهد، لباس مناسبی برای شما باشد.

خرید مانتو مجلسی بلند برای عید

اگر برای انتخاب مدل مانتو نگران بزرگی شکم خود هستید به این نکات توجه کنید:

مانتوهای کمردار را انتخاب نکنید. کمر باعث انقباض و چین خوردگی شکم می شود و شکم را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد.

جیب، چین و چین در پشت، جلو و کنار شکم باعث می شود که قسمت میانی شما بیشتر مورد توجه قرار گیرد و شکم شما بزرگتر به نظر برسد.

مانتوهای صاف و صاف بپوشید تا یک فرم یکدست مستقیماً از شانه تا پایین پاهایتان دیده شود.

مدل بالاتنه چپ و راست یا Wrap نیز شکم شما را کوچکتر نشان می دهد.

 

مدل مانتو بهاره جدید امسال

با فرا رسیدن فصل بهار و عید نوروز، لباس های ضخیم، گرم و نرم خود را کنار بگذارید، نوبت به پوشیدن مانتوهای نخی و حریر با رنگ های شاد و گلدار رسیده است. نمونه هایی را برای فروش مانتو مجلسی بلند برای عید در زیر مشاهده کنید.

مدل مانتو تابستانی جدید 1402

افزایش دما و گرما در تابستان شما را ملزم به پوشیدن لباس های خنک می کند. مدل مانتو تابستانی نخی می تواند گزینه مناسبی برای این فصل باشد. مانتوهای نخی روشن در فصل تابستان در بین خانم ها بسیار محبوب هستند

بیشتر بخوانید  راهنمایی های مهم برای خرید مانتوی راحت و خنک

مدل مانتو پاییزه 2023

با سرد شدن تدریجی هوا و فرا رسیدن فصل پاییز، اگر شما هم مثل من سردتان است، بهتر است مانتوهای تابستانی خنک و راحت خود را با مانتو پاییزی که خریده اید جایگزین کنید.فروش مانتو مجلسی بلند برای عید | گالری مانتو میرداماد

مدل مانتو زمستانی 2023

اگر اهل مد هستید حتما مدل پالتو زمستانی خود را از مزون های ایرانی و خارجی که مصادف با آغاز سال 2022 است انتخاب کرده اید، حتما مدل مانتو 2022 را در نظر بگیرید و رنگ مانتو خود را با بوت های زمستانی خود هماهنگ کنید.

مدل مانتو اسپرت

دانش آموزان و دختر خانم های خوش سلیقه معمولا مانتوهای اسپرت راحت و شیک را به مانتوهای رسمی و رسمی ترجیح می دهند. البته اگر حوصله مبارزه با حراست دانشگاه ندارید، بهتر است مانتوهای رسمی و اداری را در کمد لباس خود داشته باشید.

بسیاری از ما هنگام خرید مانتو از طرح های شلوغ صرف نظر می کنیم و به سراغ طرح های ساده تر می رویم، اما در مورد مانتوهای رسمی، برای شیک و متفاوت جلوه دادن شما کمی طراحی لازم است.

یکی از مدهای سال 2022 استفاده از گلدوزی های طرح دار در انواع لباس های زنانه است که به دلیل محبوبیت:

  • متفاوت به نظر می رسند.
  • مدرن هستند.
  • اگر طرح ها عمودی باشند شما را لاغر و کشیده نشان می دهند.
  • با کمربند زیباتر به نظر می رسند.
  • ست خود را با یک دامن یا شلوار ساده و یک شال با طرح های کوچک و ظریف کامل کنید. مانتوهای تکه تکه ای را می توان بین مدل های واین و هاترا یافت.

مانتو اداری و لباس فرم

امیدواریم شما هم موافق باشید که انتخاب مانتو و لباس رسمی در محیط کار امر مهمی است که نوع برخورد و احترام دیگران را مشخص می کند.فروش مانتو مجلسی بلند برای عید | گالری مانتو میرداماد

انواع مدل مانتو با متریال رایج در بازار

برخی با توجه به نوع مانتو آن را انتخاب می کنند، مثلاً برای برخی مهم است که مانتویی بخرند که چروک نشود و نیازی به اتوکشی نداشته باشد و برای برخی دیگر مهم است که کتشان پرز نگیرد. پارچه هایی که پرز یا کرک می شوند نیز برای مانتو مناسب نیستند.

مدل مانتو کتان

کتان نیز نوعی الیاف پنبه ای است که مقاومت و درخشندگی بالاتری دارد و در ضخامت های مختلف موجود است. این نوع مانتوها می توانند انتخاب خوبی برای مدل مانتوهای پاییزی و زمستانی باشند.

بیشتر بخوانید  معرفی با انواع شومیز مانتویی

مانتو نخی

مانتوهای نخی بیشتر مناسب فصول گرم (تابستان) هستند و چون گرما را به راحتی می گذرانند از بوی بد عرق جلوگیری می کنند.

این نوع مانتو ها قابلیت شست و شو دارند و تنها مشکلی که دارند این است که سریع چروک می شوند. پس پیشنهاد می شود اگر از آن دسته افرادی هستید که به این موضوع اهمیت زیادی می دهید، در نظر داشته باشید که باید همیشه آن را اتو کنید! هیچ چیز مانند اتو کردن مکرر عمر مانتو را کوتاه نمی کند و آن را کهنه نمی کند.

مانتوهای پشمی

مانتوهای پشمی گرم و ضخیم برای فصل زمستان مناسب هستند اما توصیه می شود از پوشیدن این مانتو در مکان های سرپوشیده و محیط های بسته خودداری کنید زیرا اگر گرم شود کاری از دستتان برنمی آید اما انتخاب مدل مانتو پاییزی و زمستانی می تواند انتخاب خوبی باشد.فروش مانتو مجلسی بلند برای عید | گالری مانتو میرداماد

مانتو های ویسکوز

مانتوهایی که از ویسکوز ساخته می شوند از الیاف مصنوعی که رسانای گرما هستند تولید شد‌ه اند. این مانتوها نرم هستند و می توانید در فصول گرم سال از آنها استفاده کنید. پس این نوع پارچه را برای مانتوهای بهاره و تابستانی خود در نظر داشته باشید.

مانتوهای نایلونی

مانتو های نایلونی از الیاف مصنوعی و پنبه تولید می شوند که در برابر سایش یا کشش بسیار مقاوم هستند. این نوع مانتو ها رطوبت کمی را به خود جذب می کنند و امکان نخ شدن زیاد است.

مانتوهای پلی استر

مانتو هایی که از پلی استر از الیاف مصنوعی تولید شد‌ه اند و به هیچ وجه چروک نمی شوند. این مانتو ها سبک بوده و مقاومت بالایی دارند و می توانید به راحتی آن ها را اتو کنید.

نکات مهم در انتخاب مدل مانتو مناسب

در مورد قد و سایزتان آگاهی لازم داشته باشید و ویژگی های بدنتان را کاملا در نظر بگیرید. زیرا یک خانم قد بلند و لاغر یا یک خانم کوتاه قد و کمی چاق یا خانمی با بازوهای نسبتا بزرگ نمی تواند از یک مانتو یک مدل و یک سایز استفاده کند.

همچنین پارچه مناسب برای فرم های مختلف بدن متفاوت است. بهترین توصیه ای که می توانیم به شما کنیم این است که برای انتخاب مدل و نوع پارچه حداقل یک بار در هر دوره از زندگی خود با یک طراح لباس یا یک خیاط ماهر مشورت کنید.فروش مانتو مجلسی بلند برای عید | گالری مانتو میرداماد

مدل مانتو مجلسی بلند برای عید مناسب برای خانم های ریز اندام و کوتاه قد

هرگز سراغ مانتوهایی با دامن های خیلی گشاد و کلوش نروید.

بیشتر بخوانید  خرید کت زنانه شیک با قیمت مناسب

اگر نمی‌خواهید کوتاه‌تر به نظر برسید، کت‌های بلند نپوشید.

سراغ مانتوهای مدل چروک نروید.

مانتویی را انتخاب کنید که کاملاً متناسب با تن شما باشد.

بهترین قد برای شما تا زانو است.

هر چه کت شما ساده تر باشد زیباتر می شود.

مانتوهایی با طرح و نقش زیاد انتخاب نکنید.

مانتو هایی با خطوط عمودی باریک شما را بلندتر نشان می دهند.

 

خانم های قد بلند در خرید مانتو مجلسی بلند برای عید دقت کنند!

اگر قدتان خیلی بلند است، از مانتوهایی که از بالا به پایین تنگ هستند، استفاده نکنید. با این کار شما از بلنر تر جلوه دادن خود جلوگیری می کنید.

برای اینکه قدتان مناسب‌تر به نظر برسد، مانتو ، شلوار و کفش‌هایتان را همرنگ نپوشید. برای اینکه قدتان به چند قسمت تقسیم شود، رنگ مانتو، شلوار و کفشتان را متفاوت و البته متناسب انتخاب کنید.

مانتو های خیلی کوتاه نپوشید چون پاهایتان را بلندتر نشان می دهد.

انتخاب مانتوهایی که انحنای اندام را بیشتر نشان می دهند برای خانم های قد بلند گزینه مناسبی است.

نکات کلیدی برای خانم های درشت اندام در انتخاب مدل مانتو مجلسی بلند برای عید

هرگز مانتوهایی که حتی یک سایز برای شما کوچک است نپوشید. مانتو نباید به بدن شما فشار بیاورد.

انتخاب مدل برش و دوخت برای خانم های درشت اندام بسیار مهم است و به زیباتر دیده شدن آنها کمک می کند.

مانتوهای کشدار و کشدار و کمر کشی را انتخاب نکنید.فروش مانتو مجلسی بلند برای عید | گالری مانتو میرداماد

نباید خطوط افقی در مانتو شما وجود داشته باشد، زیرا راه راه پارچه، راه راه و خطوط افقی شما را چاق تر و پهن تر نشان می دهد.

مانتوهایی با جیب کناری نپوشید.

مانتوهای خیلی کوتاه انتخاب نکنید.

مدل های دارای شکاف کناری و کناری بیشتر برای شما مناسب هستند زیرا این مدل ها علاوه بر افزایش شیک و شیک بودن به شما در هنگام حرکت کمک می کنند.

مانتوهای کلوش هم گزینه خوبی هستند.

در انتخاب مدل مانتو مجلسی به سراغ مانتوهای زنانه با کمر تنگ بروید.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */