مانتو آستین چین دار مناسب فصل بهار

مانتو آستین چین دار مناسب فصل بهار

همه ما دوست داریم با هر شروع جدید، مانند شروع سال تحصیلی، شروع کار جدید و شروع یک زندگی جدید، لباس های خود را به روز کنیم. حالا فکر کن فردا روز تحویل سال جدیده و هنوز مانتو بهاره جدیدت رو نخریدی! احتمالا حتی حس تحویل سال هم برای شما مزه ای نخواهد داشت! مانتو یکی از استایل های اصلی یک خانم ایرانی است که بخش زیادی از خوش پوش بودن ما را به نمایش می گذارد. برای خرید مانتو آستین چین دار مناسب فصل بهار با ما همراه باشید.

مانتو آستین چین دار فصل بهار

مانتو آستین چین دار یکی از چالش های اصلی ما ایرانی ها، خرید مانتو عید است! یکی از دلایل سختی خرید مانتو عید رسیدن بهار و تجدید طبیعت و تغییر آب و هواست. دلیل بعدی مهمانی ها و مراسم عید نوروز. پس باید انتخاب درستی داشته باشیم تا بتوانیم از مانتو که اتفاقا ارزان هم نیست نهایت استفاده را ببریم.
در آغاز روزهای گرم سال، بسیاری از خانم ها به دنبال مانتوهای خنک و تابستانی هستند که گرمای کمتری را احساس کنند و در عین حال زیبایی و ظرافتی در دوخت داشته باشند، اما با پارچه این مدل مانتو آشنا نیستند. آنها هنگام خرید متوجه این موضوع نخواهند شد. مانتوهای بهاری ویژگی های خاصی دارند که با آشنایی با نوع جنس، مدل و عوامل دیگر می توانید موفق به خرید این مدل مانتو شوید، همچنین رنگ مانتو بهاری یکی از موارد مهم و اساسی در خرید مانتو محسوب می شود. یکی از مدل های مانتو در فصل بهار مانتو استین چین دار است. در ادامه به ویژگی این مدل می پردازیم.

جنس مانتو بهاره استین چین دار

اولین چیزی که در خرید مانتو بهاری ذهن شما را به خود مشغول می کند این است که یک مانتو خنک با دوخت ظریف که سنگین و نازک نباشد، بخرید. شما به مانتو نیاز دارید تا گرما را تشدید نکند و لایه سنگینی به لباس های دیگرتان اضافه نکند، پس مهم ترین نکته ای که در خرید مانتو بهاره و تابستانه باید به آن توجه کنید، شناخت پارچه و ویژگی های آن است.
آشنایی با پارچه های تابستانی کار ساده ای است که با لمس و دیدن این نوع پارچه ها میسر می شود. مهمترین ویژگی این نوع پارچه ها نازکی و لطافت آنهاست که از الیاف طبیعی، پنبه، نخ و کتان تهیه می شوند. یا اگر استفاده می شود مقدار بسیار کمی است. ویژگی اصلی پارچه این مانتوها سبک بودن آنهاست، علاوه بر خنکی و لطافت با وجود پارچه زیاد استفاده شده، این مانتو بسیار سبکتر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید  آشنایی با 5 مدل از جذاب ترین مانتوهای سنتی

مانتو آستین چین دار مناسب فصل بهار | گالری مانتو میردامادمدل مانتو بهاره و تابستانه

در فصول گرم سال به طور طبیعی به دنبال مانتوهای جلوی گشاد هستید زیرا این مانتوهای گشاد باعث می شوند بدن شما کمی نفس بکشد و گرمای کمتری را احساس کنید، بنابراین هنگام خرید مانتو تابستانی بهتر است مدل های شلوغ و رسمی را کنار بگذارید. به کنار و اگر در محل کار مانتو می پوشید با انتخاب مدل های ساده و سبک کل روز خود را دلپذیر کنید.
مناسب ترین مدل مانتو برای فصل بهار و تابستان، مانتوهای جلوی پهن، ساده و باز  با استین چین دار هستند که در دو طرف چاک دارند. مانتوهای ابایا و آستین کیمونو، مانتوهای پانچو با طرح های گلدار یا مانتوهای مدل پیراهن بلند دکمه دار از بهترین مانتوهای این فصل هستند.
این مدل مانتوها این امتیاز را دارند که در دو سبک اسپرت و نیمه رسمی مورد استفاده قرار گیرند. می توانید این مانتوها را با کفش مجلسی پاشنه بلند یا صندل تابستانی فانتزی بپوشید و در مهمانی ها یا در فعالیت های روزانه و خرید شرکت کنید. یک جفت کفش اسپرت زنانه تهیه کنید و استایلی کژوال و جذاب داشته باشید.

رنگ مانتو بهاره

در روزهای گرم سال میل افراد به رنگ های زنده و پرانرژی بیشتر می شود به همین دلیل مانتوهای بهاره و تابستانی در رنگ های روشن و شاد در متریال های خنک بسیار پرطرفدار هستند.
در این فصول بهتر است از مانتوهای رنگ روشن مانند سفید، زرد، کرم، صورتی، آبی، طوسی، صورتی روشن و پاستلی استفاده کنید. رنگ های تیره مانند مشکی، قرمز تیره، قهوه ای و غیره. . به دلیل جذب زیاد نور خورشید و گرما، دمای بدن را بالا می برد، بنابراین توصیه نمی شود.

می توانید مانتوهایی با طرح گل و میوه یا طرح های هندسی با رنگ های شاد بخرید و حس مثبت و دلنشینی به خود و دیگران بدهید. طرح و رنگ پارچه مانتو را با توجه به استایل و شخصیت خود، با توجه به رنگ پوست و مراسمی که قرار است در آن شرکت کنید، انتخاب کنید.مانتو آستین چین دار مناسب فصل بهار | گالری مانتو میرداماد

پارچه مانتو بهاره استین چین دار

پارچه های مانتو هر روز در مدل های مختلفی تولید می شوند و پارچه هایی مانند کرپ، حریر، نخی، کتان، ریون، ویسکوز، کتان، کاغذی و جین از جمله پرطرفدارترین پارچه هایی هستند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

1. پارچه ابریشم مصنوعی

پارچه های ریون برای هوای بهاری بسیار مناسب هستند. از مزایای پارچه ابریشم مصنوعی می توان به قیمت نسبتا ارزان، کشش پذیری، مقاومت در برابر چروک و نرمی بالا اشاره کرد. اگر به دنبال مانتویی سبک و با کیفیت هستید این پارچه برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

2. پارچه های کتان

یکی دیگر از پارچه های مناسب برای مانتو بهاره پارچه کتان است که در فصل بهار شما را خنک نگه می دارد. این نوع پارچه در سه مدل ضخیم، تاب دار و سبک تولید می شود و توست سبک ترین نوع پارچه است، بنابراین برای فصل بهار مناسب است. تنها مشکل این نوع پارچه چروک شدن آن است.

بیشتر بخوانید  مانتو شلوار اداری برای محیط کار رسمی: راهنمایی برای استایل حرفه‌ای

3. پارچه های کرپ

به دلیل کیفیت بالایی که دارند از پرطرفدارترین پارچه های مانتو فنری محسوب می شوند و به همین دلیل قیمت آن ها نسبت به سایر پارچه ها گرانتر است. پارچه های کرپ معمولا از ویسکوز، پشم و ابریشم ساخته می شوند. اگر به دنبال مانتویی هستید که بعد از پوشیدن آن شیک به نظر برسد، پارچه های کرپ انتخاب مناسبی هستند.مانتو آستین چین دار مناسب فصل بهار | گالری مانتو میرداماد

4. پارچه های لی

یکی دیگر از پارچه هایی که برای دوخت مانتوهای بهاره کاربرد زیادی دارد پارچه لی است. این نوع پارچه ها معمولا از پنبه یا ویسکوز تهیه می شوند. رنگ ها و طرح های متنوع این پارچه خانم های زیادی را به خود جذب کرده است.

5. پارچه های جین

این نوع پارچه ها بادوام و با کیفیت هستند و از ویژگی های خاص آن می توان به کشش یا عدم کشش، ضخامت زیاد و کم اشاره کرد که با توجه به سلیقه خود می توانید انتخاب کنید. استفاده از کت های جین می تواند استایلی اسپرت و شیک به شما بدهد به همین دلیل استفاده از آن در فصل بهار مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار می گیرد.مانتو آستین چین دار مناسب فصل بهار | گالری مانتو میرداماد

6. پارچه های ویسکوز

یکی از پرطرفدارترین پارچه های مانتو بهاره هستند زیرا بادوام و با کیفیت هستند. بیشتر از پارچه های نخی ساخته می شود و بنابراین به خنک نگه داشتن فرد کمک می کند. این نوع پارچه ها کشدار هستند که باعث می شود بعد از پوشیدن آنها خوش فرم به نظر برسید.

7. پارچه های ابریشمی

این نوع پارچه ها از ابریشم طبیعی و خالص تهیه می شوند به همین دلیل نازک هستند و لطافت خوبی دارند اما چون آسیب پذیرتر هستند بیشتر به عنوان تزیین در مانتوهای بهاره استفاده می شود. اما اگر قصد دارید از این پارچه به عنوان مانتو بهاره استفاده کنید، باید در شستشو و مراقبت از آن بسیار دقت کنید.

8. پارچه های نخی

یکی از گزینه های مناسب برای مانتوهای بهاره پارچه های نخی هستند. این پارچه ها نازک، سبک و خنک هستند و باعث می شوند در فصل بهار احساس گرما نکنید. تنها مشکل پارچه های نخی یا نخی چروک شدن آنهاست. بهتر است قبل از دوخت مانتو پارچه را بشویید تا پس از دوخت جمع نشود.مانتو آستین چین دار مناسب فصل بهار | گالری مانتو میرداماد

9. پارچه های لنین

این نوع پارچه بیشتر از الیافی مانند پنبه، ویسکوز و پلی استر تهیه می شود و هر چه درصد پنبه در آن بیشتر باشد، کیفیت بالاتری دارد. یکی از ویژگی های پارچه کتان سبکی، خنکی، جذب بالا و … است که از این دست مانتوها برای فصل بهار بسیار کاربردی و مناسب هستند زیرا شما را جذاب تر نشان می دهند.

بیشتر بخوانید  15 مدل بارانی جدید 1402

نکاتی برای انتخاب پارچه مانتو بهاره

1. نوع پارچه

یکی از نکات اصلی در خرید پارچه مانتو، توجه به جنس پارچه است. روکش فنری باید نازک باشد تا در گرما خنک بماند. همچنین وزن آن باید سبک باشد تا فرد احساس سنگینی نکند. انتخاب پارچه مناسب قطعا مانتویی با کیفیت به شما می دهد.

2. نرمی پارچه

مهم ترین نکته ای که در خرید پارچه مانتو بهاره باید به آن توجه کرد لطافت و خنکی پارچه است به همین دلیل پارچه های نخی در فصل بهار فروش بیشتری دارند. معمولا اکثر تولیدکنندگان برای دوخت مانتوهای فنری همیشه به دنبال خرید عمده پارچه هایی هستند که لطافت بالایی داشته باشند.

مانتو آستین چین دار مناسب فصل بهار

امسال  مانتو آستین های چین دار یکی از ترندهای فعلی هستند که می توانید آن را در تاپ، تی شرت و پیراهن  و مانتو مشاهده کنید. این آستین های چین دار که می توانند از بازو، آرنج یا مچ تا شوند، در همه جا به عنوان یک الگوی دوست داشتنی دیده می شدند.مانتو آستین چین دار مناسب فصل بهار | گالری مانتو میرداماد

اندازه و چین این آستین ها در مانتو های مختلف و با توجه به پارچه متفاوت است.
اگر از پارچه های نرم کمتر استفاده شود، بسیار پف دار به نظر می رسند، اما اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید کمتر چروک شود، از پارچه های نرم و لخت استفاده کنید.
این آستین به خصوص برای خانم هایی که بازوها و دست های ظریف و لاغری دارند می تواند بسیار مناسب باشد.
مراقب باشید از چین های شدید استفاده نکنید زیرا به هیچ وجه زیبا نخواهد بود.

همچنین اگر شانه های پهن تری دارید و پایین تنه باریک تری دارید، در واقع فرم بدن شما مثلثی معکوس است، این لباس می تواند این ویژگی را در شما تشدید کند، بنابراین این مدل لباس برای شما مناسب نیست.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */