مانتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه

ست مانتوی قهوه ای

نحوه ست کردن مانتو قهوه ای سوال خیلی از خانم هاست زیرا برای داشتن یک استایل زنانه زیبا باید اصول ست کردن رنگ قهوه با سایر رنگ ها را بدانید. از طرفی نحوه ست کردن مانتو با شال و روسری به مدل مانتو نیز بستگی دارد. ما در این مطلب می خواهیم چگونگی ست کردن مانتو قهوه ای رنگ با شال، روسری و سایر اکسسوری ها را یاد بگیریم. به خاطر داشته باشید که هر چقدر هم مدل مانتو شیک و زیبایی داشته باشید انتخاب شال و روسری و یا کیف و کفش اشتباه می تواند استایل شما را افتضاح کند!

 

ست مانتو قهوه ای و بلوز سفید

سفید بهترین رنگی است که می توانید با مانتو قهوه ای ست کنید.این می تواند یک شال سفید، بلوز سفید، شلوار سفید یا حتی کیف و کفش سفید باشد! رنگ سفید در کنار رنگ قهوه ای جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت و جذابیت استایل شما را چند برابر می سازد. همانقدر که یک شیر قهوه اسپرسو داغ با رنگ سفید شیری و قهوه ای رنگش جذاب و در عین حال گرم و دلچسب است یک ست مانتو قهوه ای، بلوز سفید، کفش سفید، شلوار جین و یک شال سفید نیز نه تنها بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود بلکه شما را در نظر اطرافیان گرم و با محبت و خوش مشرب نشان می دهد.

چه مانتو شما قهوه ای روشن باشد یا قهوه ای تیره، در کنار سفید هارمونی رنگ بسیار چشم نوازی خواهد ساخت.

 

مانتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه | گالری مانتو میرداماد

مانتو قهوه ای رنگ

 

مانتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه | گالری مانتو میرداماد

استایل شیک با مانتو قهوه ای

ست مانتو قهوه ای و شال کرم

یکی دیگر از رنگ هایی که که در کنار قهوه ای استایل فوق العاده چشم نواز و جذابی می سازد، رنگ کرم است. کرم با رنگ شیری و رنگ قهوه ای هم خانواده است پس جای تعجبی ندارد که چرا یک شال قهوه ای اینقدر به مانتو قهوه ای می آید. رنگ کرم یک رنگ بسیار زیبا و روشن است. اگر قصد شرکت در یک مجلس رسمی یا مهمانی را دارید ترکیب شال کرم، مانتو قهوه ای، شلوار کرم، کیف قهوه ای و کفش قهوه ای یک استایل پاییزی بسیار زیبا خواهد بود.

بیشتر بخوانید  مانتو کرم با چه شالی ست کنیم؟

 

قهوه ای و سبز

چه چیزی زیباتر از ترکیب رنگ سبز و قهوه ای می تواند باشد؟ به درختان نگاه کن که چقدر تنه قهوه ای با برگ های سبزشان دلرباست. پوشیدن یک مانتو قهوه ای با شال سبز هم به همان اندازه هارمونی رنگی چشم نواز و دلربایی خواهد بود. سبز و قهوه ای از آن رنگ هایی هستند که به راحتی با هم ست می شوند. بنابراین، یک شال سبز با مانتو قهوه ای و کیف و کفش قهوه ای با طرح های سبز گزینه خوبی برای داشتن یک استایل پاییزی است.

 

مانتو قهوه ای با چه رنگی ست میشه | گالری مانتو میرداماد

موهر بلند یقه اسکی ترکیبی قهوه ای و سبز

مانتو قهوه ای و شال شتری

شتری هم مثل قهوه ای یکی از محبوب ترین رنگ های استایل پاییزی است که جلوه بسیار زیبایی دارد. با ترکیب یک شال شتری و مانتو قهوه ای شیک و باکلاس به نظر می رسید و استایل مینیمالیستی جذابی خواهید داشت. پوشیدن چکمه های شتری یا شلوار شتری و کفش قهوه ای نیز بسیار جذاب است. شما می توانید انواع سویشرت های شتری را هم امتحان کنید.

 

مانتو قهوه ای شال خردلی

یک شال خردلی هم می تواند برای استایل پاییزی بسیار شیک و جذاب باشد. می توانید مانتوی قهوه ای رنگ خود را با یک شال خردلی و شلوار یا بلوز خردلی ست کنید. می توانید یک شال لمه رنگ خردلی را امتحان کنید. خردلی درخشان ترین و زیباترین رنگ طیف زرد پاییزی است. خردلی نسبت به زرد روشن، سبز و قرمز درخشش خاصی دارد و مخصوص خانم هاییست که دوست دارند مد روز باشند.

بیشتر بخوانید  مهم ترین اصول ست کردن مانتو با شال و روسری

 

مانتو قهوه ای و شال مشکی

شال مشکی بسیار پرکاربرد است و به دلیل رنگ خنثی و زیبایی که دارد با هر رنگی ست می شود. می توانید برای استایل پاییزه و زمستانه خود از شال مشکی، ژاکت یا پلیور مشکی، کفش یا حتی کیف مشکی استفاده کنید. رنگ مشکی، کرم، سفید، خردلی و بژ از جمله رنگ هایی هستند که استایل پاییزه شما را خاص می کنند.

شال پلنگی یا پوست ماری مشکی و قهوه ای از زیباترین شال هاییست که می توان با مانتو قهوه ای خود پوشید. یک ایده دیگر، پلیور زرشکی، مانتو قهوه ای تیره، کفش قهوه ای روشن و شال و کیف مشکی است.

ست مانتوی قهوه ای

مانتو چرم مخصوص فصل پاییز و زمستان

رنگ قهوه ای و رنگ بژ

رنگ بژ ترکیبی از رنگ خاکستری، برنزی، قهوه ای و زرد است. هر چقدر ته رنگ خاکستری و زرد آن بیشتر باشد روشن تر خواهد بود. این رنگ چه تیره باشد هارمونی زیبایی با قهوه ای دارد.

یک بلوز برنگ بژ روشن، شلوارهای بژ، شال رنگ بژ یا کفش و کیف بژ را می توان با مانتو قهوه ای رنگ خود ست کرد. یکی دیگر از ایده های خلاقانه برای داشتن استایل پاییزی شیک، شال بژ روشن، مانتو قهوه ای شکلاتی، شلوار مشکی، کفش بژ و کیف ترکیبی بژ و قهوه ای است. می توانید رنگ شال و رنگ کفش خود را با هم ست کنید.

 

مانتو قهوه ای و شال زرشکی

رنگ زرشکی و قهوه ای هر دو برای پاییز بسیار مناسب هستند. می توانید کفش و مانتو قهوه ای، ژاکت و پلیور مشکی و شال زرشکی را با هم ست کنید. با شال لمه زرشکی، مانتو قهوه ای و شلوار جین نیز بسیار خوش تیپ خواهید بود.

بیشتر بخوانید  7 ترفند برای داشتن استایل زمستانه شیک

 

مانتو قهوه ای با شال شرابی و خرمایی

شرابی رنگی مابین زرشکی و خرمایی است. اگر دنبال یک استایل دخترانه فوق العاده شیک و جذاب هستند ترکیب شال زرشکی و مانتو قهوه ای را امتحان کنید. در روزهای سرد و برگ ریزان پاییزی بسیار چشم نواز خواهد بود و توجه اطرافیانتان را جلب می کند.

شما می توانید با ست کردن ژاکت بافتنی خرمایی و مانتو قهوه ای، شال شرابی و مانتو قهوه ای یا ژاکت سفید و مانتو قهوه ای و شال خرمایی استایل های پاییزه متفاوت و زیبایی خلق کنید.

 

سخن پایانی

افرادی که دوست دارند استایل آنها با محیط ست باشد می توانند در فصل پاییز از رنگ زرد، رنگ زرشکی، بژ، خردلی و کرم برای ترکیب با مانتو قهوه ای خود کمک بگیرند. رنگ های سبز نیز برای فصل پاییز مناسب هستند.

 

 

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */