نوع و جنس مانتو خوب را بشناسید!

 نوع و جنس مانتو خوب را چگونه بشناسیم؟ 

خرید مانتو جدا از آن­که می­تواند کاری تفریحی باشد و خاطرۀ خوبی از خیابان­گردی را برای ما رقم بزند، نیاز به توجه و مهارت و دانش مختص به خود را نیز دارد. هر کسی سبک ویژۀ خود را در خرید مانتو دارد و با توجه علایق خود تلاش می­کند بهترین نوع و جنس مانتو را خریداری کند. برای برخی فقط رنگ مانتو اهمیت دارد. گروهی دیگر مدل آن را ملاک خریدن قرار می­دهند. نوع دوخت و مد روز بودن و… از دیگر معیارهایی است که ممکن مورد توجه افراد در خرید مانتو باشد.

اما آیا هر مانتویی که فقط ظاهر خوبی داشته باشد کیفیت مناسب را نیز داراست و باید آن را بخریم؟ آیا ملاکی برای تشخیص مانتوی با جنس خوب از مانتوی بی­کیفیت وجود دارد؟

بخش مهمی از آن­­چه که به عنوان کیفیت و جنس مانتو می­شناسیم مربوط به پارچۀ آن است و شناخت این عنصر اصلی نقش مهمی در انتخاب یک مانتوی خوب و خریدی موفق دارد.

                                                     

 شناسایی نو و جنس مانتو

پارچه، میراث تمدنی بشر

اگر بخواهیم یکی از مهم­ترین اختراعات بشر را که نقش مهمی در زندگی اجتماعی و تمدن او بر جا گذاشته است نام ببریم، باید به پارچه و پوشاک اشاره کنیم. بافندگی را یکی از قدیمی­ترین صنایع دستی بشر می­دانند. آن را در ردیف نخستین تدبیرهای انسان پس از این­که نیازهای حیاتی­اش را مانند خوردن و آشامیدن برطرف کرد، قرار می­دهند .اما بشر راه درازی در پیش  داشت تا به پارچه­های امروزی و تولید پوشاک و لباس برسد.

نخستین پوشاک تهیه شده توسط انسان از پوست حیواناتی بود که شکار می­کرد تا این­که با گذشت زمان یاد گرفت تا با استفاده از پشم گوسفندان و دیگر الیافی که در دسترسش بود، نخ تولید کند. از آن­جایی که نخ­ها الیاف بسیار آسیب­پذیر هستند، نمونه­های بسیار کمی از روزگار گذشته بر جای مانده، اما دستگاه­های اولیه بافندگی از فعالیت انسان­های اولیه باقی مانده که قدمت برخی از آن­ها به  حدود 5هزارسال قبل از میلاد مسیح می­رسد.

همراه با رشد وتکامل بافندگی و تولید پوشاک، هنرها و صنایع وابستۀ آن نیز رشد می­کرد. رنگرزی یکی از آن فعالیت­ها است. از نخستین آثار به جا مانده باید به پارچه­های رنگ شده­ای اشاره کرد که در خرابه­های روم باستان با قدمت 2000سال قبل از میلاد به دست آمده است.

 

طبیعی بودن رنگ ها

ویژگی مهم رنگ مصرفی توسط انسان که در تزیین و رنگ­ آمیزی پارچه از آن استفاده می­شد، طبیعی بودن آن است. اما قرن 19 به بعد کم­کم پای مواد شیمیایی در رنگ­رزی باز شد.

پارچه در ایران نیز قدمت بسیار زیادی دارد و نخستین نمونه­هایی که در کاوش­های باستان شناسی به دست آمده مربوط به هزاره­های پیش از میلاد است. چرخ نخ­ریسی یکی از نشانه­هایی است که بیان­گر وجود فن نساجی در ایران است. در یکی از کشفیات باستانی در چغازنبیل خوزستان با قدمت 3300سال قبل از میلاد مسیح، تصویر زنی در حال نخ ریسی به دست آمده است. ایرانی­ها دستگاه بافندگی را نیز اختراع کرده بودند که نشانه­ای از آغاز عصر شهرنشینی در جهان است.

ایرانی­ها همچنین در ایجاد طرح و نقشه بر روی پارچه مهارت داشتند. در دورۀ ساسانیان در شهرهایی چون شوش، شوشتر، و جندی­شاپور کارگاه­های بزرگ حریر بافی وجود داشت. همۀ این آثار گواه وجود هنر و صنعت پارچه­بافی و پوشاک در ایران است و ایرانی­ها می­توانند آن را یکی از افتخارات بزرگ خود بدانند. در دورۀ اسلامی نیز باید از شهرهای یزد، کاشان، کرمان و تبریز نام برد که شهرت جهانی در این زمینه داشتند.

بیشتر بخوانید  مدل مانتوهای مجلسی جدید 1401-2022

 

 

معرفی انواع پارچه

امروزه صنعت نساجی در سایۀ تکنولوژی های جدید پیشرفت­های بسیار زیادی کرده و انواع و اقسام بسیار زیاد و متنوعی از پارچه­ها تولید می­شود.

به طور کلی انواع پارچه و نوع و جنس مانتو­ را با توجه به منشاء آن­ها به چهار دسته می­توان تقسیم کرد:

  • پارچه­های با منشاء گیاهی مانند کتان و پنبه و کنف
  • پارچه­هایی که از حیوانات منشاء می­گیرند مانند ابریشم، پشم
  • پارچه­های با منشاء معدنی چون آزبست و پارچه­های شیشه­ای
  • پارچه­های با منشاء شیمیایی که پایۀ اصلی آن­ها نفت و فراوردها نفتی است. چون نایلون­ها، داکرون و ترگال

هریک از این انواع پارچه­ها  ویژگی­هایی دارد و به مصارف گوناگون می­رسد. پرطرفدارترین و پر کاربردترینِ آن­ها پارچه­های نخی و پنبه­ای هستند. از انواع معروف آن­ها می­توان به چیت، متقال، چلوار، کرباس، مخمل و… اشاره کرد. پارچه­هایی با الیاف حیوانی و طبیعی نیز پرکاربرد هستند و طرفدران زیادی دارند. پارچه­های ماهوتی، برک،ابریشم، کرپدوشین، جیر و حریر بسیار معروف هستند.

 

پارچه ریون

امروزه انواع پارچه­های مصنوعی نیز طرفدران زیادی دارد و بسیار پر کاربردند. ریون یکی از آن­هاست که در دوخت لباس­های زنانه کاربرد دارد.د اکرون، آکلیریک، جین، ساتن، گیپور و… از انواع معروف این نوع می­باشد.

پارچه­های بافته شده با الیاف معدنی بیشتر کاربردهای خاص در صنایع مانند لباس آتشنشانی دارد. پارچه ریون معمولا در نوع و جنس مانتو مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

دسته بندی پارچه ها

یکی دیگر از معیارهای دسته­بندی پارچه­ها، بافت آن­هاست. بر این اساس پارچه­ها به سه دستۀ تار و پود، حلقوی، و بی­بافت تقسیم می­شوند. پارچه­های تار و پودی بیشترین کاربرد را در تاریخ تولید پارچه دارد. این پارچه­ها بو سیلۀ در هم قرار گرفتن دو مجموعه نخ عمود بر هم ساخته می­شوند.

پارچه­های حلقوی که با نام­های دیگر چون گره­ای و کشباف نیز شناخته می­شوند، از واحدهای کوچکی به نام حلقه تشکیل شده­اند. این بافت از خمیده کردن یک بخش از نخ به شکل حلقه و عبور آن از داخل همدیگر تشکیل می­شود.

در پارچه­های بی­بافت الیاف در هم آمیخته شده و بر روی آن­ها عملیات اتصال انجام می­گیرد. از رایج­ترین و قدیمی­ترین این نوع باید به نمد اشاره کرد. در حال حاضر بیش از 30درصد از پارچه­های جهان به این روش تولید می­شود و کاربردهای فراوانی نیز در تولید ماسک­ها، پادری­ها، ایزوگام، کاغذهای دیواری و… پیدا کرده است.

البته تقسیم­بندی­ای دیگری نیز از انواع پارچه وجود دارد مانند تقسیم آن به لحاظ کیفیت به سه دستۀ درجه1و 2 و 3.

حالا که با تاریخچه­ای از پارچه و انواع گوناگون آن آشنا شدیم باید به انواع پارچه­هایی که در تولید و دوخت مانتو متداول هستند، بپردازیم. در ادامه با گالری مانتو میرداماد همراه ما باشید.

 

آشنایی با نوع و جنس مانتو

آشنایی با انواع مخصوص پارچه­های مانتویی همیشه اهمیت خاص خودش را دارد، چه شما بخواهید خودتان پارچه بخرید و سفارش دوخت مانتو بدهید، یا این­که مانتوی آماده و دوخته شده بخرید. قائدتا یک مانتو را با انواع و اقسام پارچه­های موجود که شما با بخش مهمی از آن­ها آشنا شدید می­توان دوخت. آن­چه در این­جا اهمیت پیدا می­کند، انتخاب و سلیقه، و البته نوع کاربردی هست که شما برای مانتوی انتخابی­تان در نظر دارید.

انواع و اقسام گوناگونی از نوع و جنس مانتو در بازار وجود دارد، مانند مانتوهای ساده، دانشجویی، فصلی، اداری، اسپرت و… هر کدام از مانتوها مطابق با معیارهای خاصی چونرنگ پوست، فرم اندام و جنس مورد توجه مشتریان قرار می­گیرد. در این میان معیار جنس یکی از دقیق­ترین معیارها برای خرید مانتو است.

بیشتر بخوانید  ایجاد استایلی خاص با مانتو سفید تابستانی

منظور از جنس مانتو، نوع پارچۀ مورد استفاده برای دوخت آن است. همان­گونه که اشاره شد انواع و اقسام گوناگونی از پارچه­ها می­تواند برای دوخت مانتوها استفاده شود.اما طبیعتا همۀ آن­ها نمی­توانند توجه مشتریانی را که به دنبال جنس خوب و عالی پارچۀ مانتویی هستند جلب کنند.

بر اساس جنس پارچه انواع گوناگون مانتو وجود دارد که در زیر به معرفی برخی از مهم­ترین آن­ها می­پردازیم.

 

 

8 جنس مانتو را بشناسید!

در ادامه با گالری مانتو میرداماد همراه ما باشید تا شما را با 8 نوع و جنس مانتو آشنا کنیم.

  • مانتوی کتان

این نوع مانتو از پارچۀ کتان دوخته می­ شود. پارچۀ کتان از الیاف گیاهی به نام کتان تهیه می­شود. از ویژگی­ های این پارچه این است که قدرت جذب آب بالایی دارد و خنک است و می­توان از انواع ضخیم و یا نازک آن بسته به فصل­ های سال و شرایط آب و هوایی گوناگون استفاده کرد.

معمولا پارچه­ های کتان طرح­دار برای دوخت مانتو استفاده می­ شود و تنوع زیادی هم دارند. از دیگر ویژگی­ های پارچه­ های کتان که آن را برای استفاده در دوخت مانتو مناسب می­ کند باید به مقاومت و استحکام آن­ در برابر کشش و محلول­ های اسیدی و قلیایی و حلال­های آلی اشاره کرد. همچنین پارچه­ های کتانی در برابر حمله­ های حشرات و حرارت تا 120درجه مقاوم است. انواعی از مانتوهای کتان در طرح و مدل های مختلف در گالری مانتو میرداماد موجود هستند.

  • نوع و جنس مانتو پنبه ­ای

همان­طور که از نامشان بر می­ آید این نوع مانتوها از جنس پارچه­ های پنبه­ ای دوخته می­شوند. بیش از صد نوع پارچۀ پنبه ­ای در دنیا وجود دارد. پارچه­ های پنبه­ ای بسیار نرم، سبک و خنک هستند و بیشتر برای تولید لباس‌ها و مانتوهای تابستانی استفاده می­شوند. مانتوهای پنبه­­ ای به راحتی قابل شستشو هستند، اما به راحتی هم چروک می­شوند و زحمت اتو کردن و هزینه ­های خشکشویی را به گردن شما می ­اندازند.

  • مانتوهای پشم

پارچه­ های پشمی با استفاده از موی حیوانات تولید می­ شود. تراکم و ضخامت این پارچه ­ها باعث می­ شود تا جلوی ورود سرما به بدن گرفته شود. پارچه‌های پشمی در مقایسه با دیگر پارچه­ ها در برابر شعله مقاومت بیشتری دارند. وزن پارچه­ های پشمی زیاد است، بنابراین باید هنگام خرید مانتوی پشمی این عامل را نیز در نظر بگیرید.

  • مانتوهای ویسکوز

ویسکورز الیافی است که پایۀ طبیعی دارد و با ماهیت گیاهی خود حاوی سلولز است. در تولید این پارچه از محصولات طبیعی مانند تفالۀ نیشکر، خمیر کاغذ، لینتر، و دیگر مواد گیاهی که حاوی سلولز بالایی هستند استفاده می­ شود.

قدرت جذب رطوبت این پارچه­ ها بالا است و در برابر حرارت کاملا مقاوم هستند. معمولا از آن­ها برای تهیۀ ملحفه، رومیزی، لباس زنانه و مردانه و لباس ورزشی و… استفاده می­شود. راه شناسایی الیاف این پارچه­ها استفاده از شعلۀ آتش است. الیاف ویسکورز ذوب نمی­شود بلکه با بوی ضعیفی مانند کاغذ می‌سوزد. در ادامه بیشتر در مورد نوع و جنس مانتو توضیح می دهیم.

  • مانتوهای نایلون

الیاف پارچه­های نایلون کاملا مصنوعی هستند و در ساخت آن­ها هیچ­گونه مادۀ ارگانیکی به کار نمی­رود. مقاومت زیادی در برابر ساییدگی و کشیدگی دارند و و رطوبت کمی را جذب می­کنند.

  • مانتوهای فاستونی

از پارچه­های فاستونی برای دوخت مانتوهای اداری و رسمی استفاده می­ شود. این پارچه قابلیت­ های بسیار خوبی دارد برای این­که مانتوی دلپسندی از آن تولید شود. قالبیت­ هایی مثل دوام و ماندگاری زیاد، مقاومت در برابر آب، مقاومت در مقابل تغییر شکل دادن و چروک شدن. این پارچه ترکیبی از پلی­ استر و نخ است.

  • مانتوهای جین

مانتوهای جین از نوعی پارچۀ ضخیم و بافت­دار درست شده که جنس آن از کتان است. ویژگی مهم این نوع پارچه ای این است که نیاز به مراقبت زیاد ندارد.

  • مانتوهای ساتن

از این پارچه به طور کامل برای استفاده در دوخت مانتو استفاده نمی ­شود و بیشتر حالت تزئینی دارد. درخشندگی و لطافت خاصی دارد و در برابر چروک مقاوم است. بسیار سبک و و تراکم نخ آن بالاست. طرح و رنگ­ه ای متنوعی نیز دارد.

بیشتر بخوانید  ترکیب رنگ ها در پوشاک پاییزی را بشناسید!

 

 نوع و جنس مانتو را بشناسید!

راهکارهای طلایی شناسایی نوع و جنس مانتو

تا این­جا با انواع جنس پارچه­هایی که در تهیۀ مانتوهای گوناگون به کار می­رود، آشنا شدید. اما دانستن این اطلاعات نمی­تواند کمک زیادی به شما بکند تا جنس مانتوی خوب را از جنس بد را به طور کامل و به خوبی بشناسید. چون امروزه در بازار از هر یک از پارچه­ های گوناگونی که نام برده ایم کیفیت های متفاوت، و بعضا تقلبی وجود دارد. پس برای این­که سرمان کلاه نرود و بتوانیم خرید خوبی داشته­ باشیم چه باید بکنیم؟

راه­های گوناگونی برای تشخیص نوع و جنس مانتو خوب از مانتوی با جنس بد وجود دارد که در ادامه به برخی از مهم­ترین آن­ها می­پردازیم.

 

  • کیفیت پارچه و نوع و جنس مانتو 

یکی از راه­های مهم تشخیص جنس خوب مانتو آشنایی با روش­های تشخیص کیفیت پارچه است. مهم است که شما بتوانید تشخیص دهید آیا در پارچۀ مانتو از الیاف طبیعی استفاده شده و یا از الیاف مصنوعی؟ برای این کار روش­های گوناگونی وجود دارد.

  • مچاله کردن پارچه

مچاله کردن پارچه می­تواند به شما نشان دهد که آیا جنس پارچه اصل است یا خیر؟ اگر پارچه پس از مچاله کردن به حال اول خود باز گشت، شما با پارچۀ اصل طرف هستید و اما گر پارچه پس از مجاله شدن در همان حالت باقی ماند، جنس پارچه ناخالصی دارد و مرغوب نیست.

  • کشیدن و تا کردن پارچه

کشیدن پارچه و تا کردن آن هم می­تواند چنین نتیجه­ای را برای شما به بار بیاورد. باز گشت پارچه به وضعیت اولیۀ خود نشانۀ مرغوبیت و اصالت آن است.

  • قرار دادن پارچه در مقابل نور خورشید

راه دیگر قرار دادن پارچه در مقابل نور خورشید است. پارچه اصل پارچه­ای است که به دلیل تراکم بالا  نور کمتری را از خود عبور دهد.

  • تطبیق اطلاعات نوع و جنس مانتو 

تطبیق بروشور مانتو با اطلاعات روی مانتو یکی دیگر از راه­های اثبات اصالت و مرغوبیت جنس مانتو است. بدیهی است که نباید تناقض و ناهمخوانی نیا اطلاعات بروشور و مانتو وجود داشته باشد.

یکی دیگر از شیوه ­ها توجه به ملحقات مانتو مانند دکمه­ ها و استحکام و غیر قابل خدشه بودن آن­هاست. در مانتوهای اصل دکمه­ ها محکم بوده و در مقابل پیچش مقاوم هستند و به جای اول خود باز می­گردند.

 

سخن پایانی     

با توجه با آن­چه توضیح داده ایم، تشخیص مانتوی خوب از بد و انجام یک خرید موفق نیازمند اطلاعات گوناگونی دربارۀ مانتو و مهم­ترین عنصر سازندۀ آن یعنی پارچه هست. با آگاهی کلی پیرامون این مساله می‌توانیم به راحتی تشخیص دهیم  کدام مانتو را بخریم که هم بتوانیم مدت زمان زیادی از آن استفاده کنیم و هم دارایی خود را حفظ کنیم.

امیدواریم اطلاعات خوب و مفیدی در مورد نوع و جنس مانتو به دست آورده باشید.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */