ست کردن مانتوی آبی

اصول تطبیق رنگ مانتو

درصد بیشتری از مشکل ست کردن مانتو با شال، انتخاب و مطابقت رنگ آنهاست. در واقع، تعدادی قانون مشخص وجود دارد که می گوید کدام رنگ ها با هم بهتر به نظر می رسند. ابتدا باید رنگ ها را بشناسید، سپس رنگ ها را تا حد امکان مطابقت دهید. در ادامه به طور خلاصه به اصول ست کردن مانتوی آبی می پردازیم تا بتوانید این رنگ مانتو را با روسری یا شال خود را بهتر ست کنید.

شناخت اصولی رنگ ها

رنگ ها اصولا به سه دسته تقسیم می شوند. رنگ های اصلی قرمز، زرد و آبی هستند. ترکیب این سه رنگ با هم باعث ایجاد رنگ های ثانویه می شود. رنگ های مرکب یا سوم از ترکیب سه رنگ اصلی با رنگ های ثانویه ایجاد می شوند. برخی رنگ ها را گرم و برخی را سرد می نامند. قرمز، نارنجی، زرد و رنگ های دیگر رنگ های گرم هستند. آبی، سبز، بنفش و رنگ های دیگر به این سه رنگ سرد می گویند.
برای مبتدیان، ترکیب رنگ های گرم با رنگ های سرد نیز راه خوبی است. مشکی، سفید و خاکستری رنگ های خنثی هستند و می توانند در ست کردن مانتوی آبی با شال به ما کمک زیادی کنند.

تطبیق دادن رنگ ها

اولین نکته ای که در ست کردن مانتوی آبی با روسری یا شال می خواهیم به آن توجه کنیم استفاده از رنگ های خنثی در ترکیب رنگ مورد نظر است. در این صورت رنگ انتخابی شما در کنار رنگ خنثی بیشتر خودنمایی می کند.
می توانید از درجات مختلف رنگ استفاده کنید، مثلاً یکی از لباس ها تیره تر و دیگری روشن تر باشد. رنگ های مختلف را برای هماهنگی امتحان کنید. در این صورت بر اساس تجربه می توانید تعیین کنید که چه ترکیب رنگی را دوست دارید.

از ست های رنگی استفاده کنید

همانطور که گفتیم یکی از بهترین ست ها ترکیب رنگ خنثی با رنگ مورد علاقه شماست. رنگ های خنثی تاثیر رنگ لباس شما را افزایش می دهند. ترکیب رنگ قهوه ای و کرم نیز می تواند در ست کردن مانتو با روسری خوب باشد.
اگر لباس های طرح دار را با رنگ های خنثی یا لباس های ساده ست کنید جلوه بیشتری خواهید داشت. البته فراموش نکنید که مجبور نیستید چیزی بپوشید که دوست ندارید، پس همیشه به احساس درونی خود توجه کنید.ست کردن مانتوی آبی | گالری مانتو میرداماد

بیشتر بخوانید  مدل کت دامن: یک پوشش شیک و مناسب برای خانمهای میانسال

شناخت رنگ های مکمل

همه ما می دانیم که 4 رنگ اصلی در خلقت مبنای پیدایش رنگ های فرعی هستند. قرمز، آبی، زرد و سبز چهار رنگی هستند که در طبیعت مورد استفاده قرار می گیرند و اگر از تضاد آنها استفاده کنیم می توانیم ظاهری متفاوت و جالب خلق کنیم. رنگ های مکمل را باید در اصول ست کردن مانتوی آبی را در نظر گرفت. به عنوان مثال رنگ بنفش ترکیبی از قرمز و آبی است و اگر با رنگ مقابل زرد ترکیب شود جلوه ای منحصر به فرد می گیرد. رنگ های لیمویی و آبی نیز ترکیبی خیره کننده دارند. کافی است رنگ هایی را که مکمل یکدیگر هستند و کنتراست مناسبی دارند شناسایی کنید تا بتوانید در یک لباس از آنها هنرمندانه استفاده کنید.

انتخاب رنگ اصلی به عنوان پس زمینه

اگر لباسی دارید که چندین رنگ در پس زمینه آن وجود دارد، یکی از رنگ های آن را برای هماهنگی انتخاب کنید. بهتر است رنگی را انتخاب کنید که بیشترین درصد را داشته باشد.

انتخاب مانتو براساس طرح

پیشنهاد می شود در صورت انتخاب انواع مانتوهای طرح دار، اجزای دیگر را صرفاً انتخاب کنید تا یک ست بی نقص داشته باشید و همچنین مطمئن شوید که رنگ های اصلی اجزای استایل شما همخوانی و تناسب خوبی دارند.
پیشنهاد می شود بیشتر از سه رنگ در استایل خود استفاده نکنید و همیشه سعی کنید شصت درصد استایل خود را از یک رنگ و طرح ترجیحاً رنگ خنثی انتخاب کنید و سی درصد دیگر را به گونه ای انتخاب کنید که مکمل آن باشد. شاد باشید و هنگام پوشیدن مانتو ده درصد رنگ استایل خود را انتخاب کنید تا بتوانید با کمک رنگ ها حس بهتری را به دیگران منتقل کنید.

اصول ست کردن مانتوی آبی

بسیار مهم است که اجزای استایل شما از نظر نوع و جنسیت با یکدیگر مطابقت داشته باشند. بنابراین برای انتخاب مانتو و هماهنگی با سایر اجزا باید به جنس و نوع مانتو خود توجه کنید تا بتوانید استایلی عالی داشته باشید. برای مثال اگر مانتو سنتی انتخاب می کنید، نباید سایر اجزای استایل خود را به عنوان اسپرت انتخاب کنید. همچنین مانتو با طرح کلاسیک را نباید با شال های سنتی از الیاف طبیعی ست کرد و یا مانتوهای سنتی و گشاد را با روسری های حریر کوچک نپوشید. به همین ترتیب، شلوار جین را باید با مانتوهای اسپرت و شلوارهای پارچه ای را با مانتوهای رسمی ست کنید.
بهتر است به دنبال استایل ها و ایده های مختلف برای تطبیق اجزای استایل مختلف برای هماهنگی با مانتو آبی  باشید.ست کردن مانتوی آبی | گالری مانتو میرداماد

بیشتر بخوانید  مانتو سبز زیتونی را با چه رنگی ست کنیم ؟

بررسی ست کردن مانتوی آبی بر اساس انواع سبک

سبک کژوال

در این استایل که مناسب مانتوهای بلند است، بهتر است شال و روسری را با کیف هماهنگ کنید. رنگ های مناسب برای این سبک، زرد ساده و بدون طرح است. برای انتخاب کیف به شما پیشنهاد می کنیم سراغ کیف های ساده و مینیمال بروید. در این استایل باید از شلوار ساق سفید استفاده شود تا مانتو بیشتر دیده شود.

سبک ماکسیمال

استایلی که اغراق آمیز و پرمشغله است، در این استایل از مانتوهای کوتاه آبی استفاده شده که دارای نقش و نگارهای زرد هستند. در این مدل بهتر است شال و روسری طرح دار قرمز و سرخابی بپوشید و کفش و کیفتان را هم ست کنید. برای کیف و کفش بهتر است از رنگ های قرمز یا سرخابی استفاده کنید

سبک کلاسیک

یکی از پرطرفدارترین استایل های مد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، در این مثال می توان مدل مانتوی آبی را با رنگ های مختلف ست کرد. این مدل طیف رنگی زیادی دارد. در این سبک بهتر است از رنگ خاکستری، فیروزه ای فسفری، مشکی و سفید استفاده شود. مناسب ترین رنگ هماهنگی با کیف و کفش طوسی ساده و شال و روسری سفید است.

سبک کالج

در این سبک باید از مانتوی آبی جلو باز استفاده کنید. برای بهتر دیده شدن بهتر است شلوار جین مشکی و زیر آن بادگیر سفید بپوشید. مشکی رنگ مناسبی برای کیف، کفش و شال است

سبک خیابانی

با بهره گیری از مانتوی آبی پهن و راحت، شلوار ساق مشکی و بسیاری از اکسسوری ها، در این مدل کفش و شال باید یک رنگ باشد، طیف رنگی برای کفش و شال بنفش است، بهتر است از مدل کیف در این مدل اما اگر باید کوچک و مشکی باشد.ست کردن مانتوی آبی | گالری مانتو میرداماد

سبک رسمی

در استایل رسمی بهتر است از مانتوی کوتاه آبی با شلوار مشکی کلاسیک استفاده کنید و بهترین رنگ برای کیف و کفش مشکی است. رنگ های مناسب این دو در این سبک مشکی، سفید و خاکستری است.
آبی، رنگی زیبا و چشم نواز در استایل زنانه
اگر خانم هستید حداقل یک بار به این فکر کرده اید که شال را با مانتوی آبی یا ست کیف و کفش به این رنگ ست کنید. یا شاید بارها یک ست آبی جذاب داشته اید. رنگ آبی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در بین خانم هاست که با استفاده از آن می توان زیباترین استایل را برای خود ایجاد کرد. معمولا افرادی که روحیه جدی تری دارند بیشتر به استفاده از این رنگ علاقه دارند.
به گفته روانشناسان، افرادی که به رنگ آبی علاقه زیادی دارند در آینده کارمند یا متخصص خواهند بود. این دسته از افراد عموماً آرام تر و صمیمی تر از دیگران هستند. وقتی از این رنگ صحبت می کنیم، تصاویر دریا و آسمان ناخودآگاه در ذهن ما تداعی می شود و آرامش عجیبی را احساس خواهیم کرد. آبی از نظر روانشناسی نیز معنای خاصی دارد. این رنگ نشانه اعتماد و آرامش است.

بیشتر بخوانید  ویژگی های پارچه کتان برای دوخت انواع مانتو

سبک هیپ هاپ

استایل شیک و زیبا که برای مانتوهای آبی باز مناسب است. کفش مناسب برای این مدل کفش اسپرت سفید است. هماهنگی شال و شلوار در این مدل استایل شما را چندین برابر شیک تر می کند. بهتر است از رنگ های زرد، مشکی و فیروزه ای استفاده کنید.

سبک فشن

در این سبک ست کردن مانتوی آبی را می توان با رنگ های زرد، زرشکی، نارنجی، بنفش و مشکی ست کرد. رنگ های پیشنهادی برای این سبک رنگ های شاد و جیغ مانند رنگ های فسفری هستند.ست کردن مانتوی آبی | گالری مانتو میرداماد

سبک کابوی

این یک سبک قدیمی و برگرفته از سبک زندگی گاوچران ها است. در این استایل باید از مانتوی کوتاه آبی کربنی با دکمه های ریز و شلوار کلاسیک سفید استفاده شود. بهتر است به جای روسری و شال از کلاه همرنگ شلوار استفاده کنید. کفش و کیف باید به این سبک رنگ آمیزی شود. این رنگ مخالف شلوار و کلاه است، بنابراین مشکی مناسب ترین رنگ برای کفش و کیف است.

گالری بزرگ میرداماد با چندین سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه مانتوهای گوناگون، از معتبرترین مجموعه ها شناخته شد‌ه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به این مجموعه با بی نظیرترین انواع مانتو آشنا شوید و اقدام به خرید کنید. این مجموعه حرفه ای با توجه به سلیقه مشتری متنوع ترین مانتو ها را تولید می نماید تا تمامی مراجعه کنندگان با سلیقه های مختلف مناسب ترین مانتو برای خود را انتخاب و خریداری کنند.

مانتو مزونی (56)

مانتو مجلسی (62)

مانتو زمستانه (349)

مانتو رسمی (21)

مانتو تابستانه (311)

مانتو پاییزه (337)

مانتو بهاره (298)

مانتو اسپورت فصلی (936)

مانتو اسپرت زمستانی (437)

مانتو اسپرت تابستانی (419)

مانتو اسپرت پاییزی (388)

مانتو اسپرت بهاری (424)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد

در گالری مانتو میرداماد می‌توانید انواع مانتوهای مد را در تمامی فصول پیدا کنید. از مانتوهای اداری برای ظاهری شیک در محیط کار استفاده کنید، به مانتوهای مجلسی برای مناسبت‌های ویژه امتیاز دهید، مانتوهای مزونی را برای دستیابی به لباسی استثنایی انتخاب کنید، مانتوهای اسپرت را برای فعالیت‌های غیررسمی و تفریحی مورد استفاده قرار دهید، و در نهایت، مانتوهای فصلی مانند بهاره، تابستانه، پاییزه و زمستانه را بر اساس فصل و شرایط آب و هوا انتخاب کنید.
 فروشگاه اینترنتی گالری مانتو میرداماد تنوع بینظیر از  تونیک مشکی، مانتو لنین، تونیک چهارخونه، عبا مجلسی، مانتو ماکسی، تونیک سنتی، مانتو مجلسی مشکی،مانتو شلوار مجلسی، سارافون خانگی، سارافون دامن، شنل و دامن، سارافون مشکی، پانچو زنانه، مانتو آنغوره، مانتو بغل دکمه، مانتو شلوار مازراتی،  شومیز سارافون، تونیک اسپرت، تونیک بافت، تونیک بلند، تونیک تابستانی، تونیک حریر، تونیک زنانه، تونیک شلوار، تونیک کوتاه، تونیک لمه، تونیک مجلسی، تونیک مخمل، تونیک نخی، سارافون بلند، سارافون حریر، سارافون زنانه، سارافون لی،مانتو اداری، مانتو اسپرت، مانتو بافت، مانتو بافت بلند، مانتو بافتنی، سارافون مانتویی، سارافون مجلسی، شنل، شنل پاییزه، عبا خلیجی، عبا عربی، مانتو آبی، مانتو آبی کاربنی، مانتو آستین پفی، مانتو آستین کلوش، مانتو آستین کیمونو، مانتو ابروبادی،  مانتو بلند، مانتو بلوچی، مانتو بهاره، مانتو پانچ، مانتو پاییزه، مانتو پاییزی، مانتو پولکی، مانتو تابستانی، مانتو جلو باز، مانتو جلو باز بلند، مانتو جلو بسته، مانتو چاک دار، مانتو چهارخونه، مانتو حریر، مانتو خردلی، مانتو خفاشی، مانتو دامن، مانتو دامنی، مانتو دکمه دار، مانتو دو تیکه، مانتو راه راه، مانتو رسمی، مانتو ریون، مانتو زمستانی، مانتو ژاکارد، مانتو ساحلی، مانتو سارافونی، مانتو سایز بزرگ، مانتو سبز،مانتو مشکی، مانتو میکرو، مانتو نخی، مانتو هنری، مانتو هودی، مانتو سرخابی، مانتو سنتی، مانتو سه تیکه، مانتو سوییت، مانتو شانتون، مانتو شلوار اداری، مانتو شنل دار، مانتو شنلی، مانتو شومیز، مانتو شیشه ای، مانتو عبایی، مانتو عروسکی، مانتو عقد، مانتو کتان، مانتو کتی، مانتو کرپ، مانتو کلوش، مانتو کنفی، مانتو کوتاه، مانتو کیمونو، مانتو گشاد، مانتو گلدار، مانتو گیپور، مانتو لش، مانتو لمه، مانتو لی، مانتو مجلسی، مانتو مخمل، مانتو مخمل کبریتی،  مانتو ورزشی، مانتو یاخما، مانتو یقه آرشال را دارا میباشد و تجربه خرید آنلاین مانتو را برای شما مهیا میکند.
 

مانتو اداری:

مانتوهای اداری، با طراحی‌های حرفه‌ای و مناسب برای محیط کار، شما را در هنگام ارائه ظاهری شیک و حرفه‌ای همراهی می‌کنند. این مانتوها با انتخاب مواد باکیفیت و جزئیات ظریف، ظاهری متمایز و الگویی رسمی را به شما می‌بخشند. در بخش خرید اینترنتی مانتو اداری میتواتنید تنوعی بی نشظیر از انواع مانتو شلوار اداری را ببینید.
 

مانتو مجلسی:

مانتوهای مجلسی، با طراحی‌ها و جزئیاتی شیک و منحصربه‌فرد، ایده‌آل برای مناسبت‌های ویژه و مهم می‌باشند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های لوکس و طرح‌های برجسته، شما را به یک ظاهر براق و دلربا تبدیل می‌کنند. در دسته مانتو ها مجلسی گالری مانتو میرداماد بهترین قیمت مانتو های مجلسی را مشاهده خواهید کرد.
 

مانتو مزونی:

مانتوهای مزونی، با طراحی‌ها و الگوهای خاص و منحصربه‌فرد، به شما فرصت می‌دهند تا به یک لباس استثنایی دست یابید. این مانتوها با استفاده از جزئیات دقیق، دوخت هنری و استفاده از مواد باکیفیت، ظاهری بی‌نظیر و خیره‌کننده به شما می‌بخشند.
 

مانتو اسپرت:

مانتوهای اسپرت، با طراحی‌های راحت و غیررسمی، برای فعالیت‌های روزمره و فرصت‌های تفریحی مناسب هستند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌ها و الگوهای متنوع، به شما امکان می‌دهند به طور هماهنگ و شیک در زمان‌های غیررسمی به نظر برسید.
 

مانتو بهاره:

مانتوهای بهاره، با الگوها و طرح‌هایی روشن و معتدل، شما را در طول فصل بهار همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های تازه و مواد مناسب فصل، ظاهری تازه و پویا به شما می‌بخشند.
 

مانتو تابستانه:

مانتوهای تابستانه، با طراحی‌ها و جزئیاتی خنک و مناسب برای آب و هوای گرم، شما را در فصل تابستان همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های نازک و الگوهای منعطف، ظاهری خنک و راحت به شما می‌بخشند.
 

مانتو پاییزه:

مانتوهایپاییزه، با الگوها و طرح‌هایی گرم و ملایم، شما را در فصل پاییز همراهی می‌کنند. این مانتوها با استفاده از رنگ‌های گرم و طبیعی و مواد بافته‌ای نرم و گرم، ظاهری زیبا و آرامش‌بخش به شما می‌بخشند.
 

مانتو زمستانه:

مانتوهای زمستانه، با طرح‌ها و جزئیاتی گرم و پوشاننده، شما را در فصل سرد زمستان حفظ می‌کنند. این مانتوها با استفاده از پارچه‌های ضخیم و الگوهای بزرگ، ظاهری دلپذیر و محافظت کننده به شما می‌بخشند.
 
 

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خرید بالای 4 میلیون تومان گیفت کارت 200 هزار تومانی
خرید بالای 6 میلیون تومان گیفت کارت 400 هزار تومانی
خرید بالای 8 میلیون تومان گیفت کارت 800 هزار تومانی
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
/* ]]> */